X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 شهریور 1401, 06:58
کد خبر: 34807
خبرنگار: khani
نظرات: 5

بدون VAR باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم

مورایس: بازیکنی اشتباه کرد که در بردهای قبلی کمک‌مان کرده بود

مورایس: بازیکنی اشتباه کرد که در بردهای قبلی کمک‌مان کرده بود سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دفاع از بازیکنی پرداخت که با اشتباهش باعث شکست این تیم در مصاف با فولاد خوزستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد اظهار داشت: خیلی نمی‌توانیم راجع به بازی امروز صحبت کنیم. انتظار داشتیم تیم در هر لحظه گل بزند، ولی در 90 دقیقه این اتفاق رخ نداد و در ثانیه آخر بازی را به حریف واگذار کردیم. می‌توانیم تأسف بخوریم که نتوانستیم موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل کنیم. تیم فولاد به عقب می‌رفت و از آن طرف ما هم گل نزدیم. می‌دانیم باید در آینده چه کار کنیم. این بازی‌ها به ما درس خوبی داد. به فولاد تبریک می‌گویم. آنها سه امتیاز بازی را به دست آوردند.

وی درباره اشتباهات فردی بازیکنانش در دو بازی گذشته، خاطر نشان کرد: البته که برنامه داریم، ولی همیشه اشتباهات فردی وجود دارد. باید به‌عنوان یک تیم از این درس‌ها استفاده کنیم. فکر نمی‌کنم باید کار جدیدی را جلو ببریم تا این مسئله را حل کنیم، چون اشتباهات فردی همیشه وجود دارند. بازیکنی که امروز اشتباه کرد بازیکنی بود که در دو برد قبلی خیلی کمک کرد که توانستیم دو برد به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره داوری این بازی و اعتراضاتش به داور در یک صحنه، گفت: می‌دانید که داور کار خودش را کرد و ماهم کار خودمان را. وقتی VAR نباشد ما باید به تصمیمات داور احترام بگذاریم. ایشان (علیرضا فغانی) داور خوبی است و نیازی نیست که ما اینجا بخواهیم به داوری اعتراض کنیم. اگر قرار بود پیروز شویم، فکر می‌کنم آن صحنه اتفاقی نبود که ما ببریم. چیزی که از ما روی نیمکت دیدیم، پنالتی بود، ولی باید دوباره آن صحنه را ببینیم. اگر VAR باشد شاید وضعیت فرق کند.

مورایس درباره اینکه هر سه گلی که سپاهان اخیراً دریافت کرده، در نیمه اول بوده است و این به چه معنایی می‌تواند باشد، اشاره کرد: یکسری جزئیات هست که می‌تواند تغییر ایجاد کند. یکسری جزئیات منفی می‌تواند به ضرر ما باشد و یکسری جزئیات مثبت که می‌تواند به نفع‌مان تمام شود. از همه هواداران تشکر می‌کنم. هواداران فوق‌العاده‌ای داریم. حسی که در لحظه آخر به آنها دست داد، برای ما هم بود و مطمئن باشید در ادامه بهتر خواهیم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها