X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 شهریور 1401, 12:23
کد خبر: 34811
خبرنگار: khani
نظرات: 0

قیمت‌ عجیب بلیت‌های شهرآورد اصفهان!

قیمت‌ عجیب بلیت‌های شهرآورد اصفهان! باشگاه ذوب‌آهن برای بازی با سپاهان قیمت بالایی برای بلیت‌فروشی این مسابقه در نظر دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، بلیت‌فروشی بازی ذوب‌آهن و سپاهان از امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد باشگاه ذوب‌آهن به عنوان میزبان این مسابقه قیمت‌های عجیبی را برای حضور هواداران دو تیم پیشنهاد داده است. قیمت بلیت جایگاه عادی این دیدار برای تیم مهمان ۲۰۰ هزارتومان و برای تیم میزبان ۱۵۰ هزارتومان از سوی این باشگاه اعلام شده است.

همچنین شنیده می‌شود جایگاه VIP در اختیار باشگاه ذوب‌آهن قرار دارد و رقم بلیت‌های این جایگاه هنوز مشخص نیست؛ با این تفاسیر می‌توان گفت در دربی اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر بالاترین قیمت بلیت‌فروشی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، هفته گذشته در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نیز هواداران زیادی به قیمت‌های بلیت‌های مسابقه معترض بودند اما بعد از مسابقه، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی به این موضوع نداشتند؛ درحالی‌که قیمت‌های بعضاً بالایی برای تماشای یک مسابقه فوتبال در لیگ برتر نرخ‌گذاری می‌شود که هیچ دستورالعمل یا ساز و کار مشخصی برای آن سوی ارگان‌های مرتبط با فوتبال تدوین نشده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها