X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 شهریور 1401, 06:39
کد خبر: 34819
خبرنگار: khani
نظرات: 6

مورایس به زمان نیاز دارد

بصیرت: به سپاهان انرژی مثبت بدهید

بصیرت: به سپاهان انرژی مثبت بدهید پیشکسوت باشگاه سپاهان می‌گوید مورایس به زمان نیاز دارد و با کادرفنی با تجربه‌اش می‌تواند به روزهای بهتری برسد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد مجید بصیرت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد سپاهانی‌ها در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: تیمی که افکار جدید و مربی جدید استخدام می‌کند، باید ۱۰ هفته صبر کند تا کادرفنی شناخت کافی از بازیکنان پیدا کند. این طبیعی است و سبک جدید باعث به وجود آمدن برخی از مشکلات می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این شناخت کامل شود و بعد از برگشت تیم ملی از اردو شرایط بهتر از این شود.

او ادامه داد: درباره مورایس نمی‌شود نظر منفی داد چون او از نظر کارنامه‌ و ارتباط با بازیکنان قوی است. جوری با ما بازیکنان برخورد می‌کند که انگار سالیان سال آن‌ها را می‌شناسد و بسیار از نظر روحی و روانی دیدگاه مثبتی دارد. با این حال فوتبال فراز و نشیب دارد اما مطمئنم سپاهان به روزهای خوبش برمی‌گردد.

کاپیتان سال‌های دور سپاهان درباره نقاط ضعف تیم عنوان کرد: کادرفنی سپاهان باتجربه است و حتما فکری کردند تا نقاط ضعف‌شان برطرف شود. در همان دو بازی اول که شش امتیاز هم کسب کردند با همین نفرات به میدان رفتند و باید بگویم فوتبال بالا و پایین و بدشانسی دارد. این شرایط برای همه تیم‌ها پیش می‌آید. مورایس به زمان نیاز دارد و با کادرفنی با تجربه‌اش می‌تواند به روزهای بهتری برسد.

او اضافه کرد: با مدیریت خوبی که آقای ساکت دارد حتما یک راه حل پیدا خواهند کرد تا از این بحران خارج شوند. خوب است که لیگ تعطیل شد و در این شرایط مورایس می‌تواند خوب آنالیز کند و تیم را از نظر روحی و روانی در وضعیت بهتری قرار دهد. اکنون نمی‌شود به تیم و بازیکنان نمره داد. همه تیم‌ها ممکن است افت‌ داشته باشند اما باید انرژی مثبت به تیم بدهیم تا حاشیه درست نشود. سپاهان آینده خوبی خواهد داشت چون کل اصفهان پشت این تیم هستند و به دنبال چشم انداز خوبی هستند.

بصیرت درباره اعتراض هواداران به نتایج تیم سپاهان گفت: به هر حال هواداران به عشق تیم می‌آیند و وقتی نتیجه حاصل نشود، احساسی می‌شوند. هواداران سپاهان باشعور هستند و فوتبال را می‌فهمند و این حق را به کادرفنی می‌دهند تا تیم شکل بگیرد. از تماشاگران می‌خواهم تا حامی تیم باشند و نظرات منفی نداشته باشند. یار دوازدهم باید به تیم کمک کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها