X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مهر 1401, 11:10
کد خبر: 34823
خبرنگار: khani
نظرات: 0

همچنان بدون فرناندز؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل هوادار تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف هوادار خواهد رفت که همچنان ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین مهمان هوادار تهران خواهد بود. سپاهان در شرایطی در آغاز مجدد لیگ برتر به مصاف حریف پایین جدولی خود می‌رود که جلال الدین علیمحمدی و مانوئل فرناندز، دو هافبک خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما محمد کریمی با بهبود آسیب دیدگی‌اش می‌تواند سپاهان را در این دیدار همراهی کند.

بازگشت نیازمند از اردوی ملی

پیام نیازمند که چند هفته‌ای به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرینات سپاهان حضور نداشت پس از بازگشت به اصفهان برای بازی با هوادار در چارچوب دروازه سپاهان قرار خواهد گرفت. او تاکنون در چهار دیدار تنها یک بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است و در بازی با هوادار امیدوار است کلین شیت همراه با پیروزی تیمش داشته باشد.

زوج برزیلی دفاع تغییر می‌کند؟

نیلسون جونیور و رناتو داسیلویرا که در بازی قبلی مقابل آلومینیوم در ترکیب ثابت سپاهان حضور داشتند به نظر در بازی با هوادار نیز در قلب دفاع سپاهان به کار گرفته شوند و در دو سمت خط دفاعی نیز رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور به میدان بروند. البته امید نورافکن نیز گزینه محتمل سمت چپ خط دفاعی است اما احتمال حضور زکی‌پور با توجه به عملکرد این دو در بازی‌های اخیر بالاتر است.

بازگشت کریمی به خط میانی

مسعود ریگی هافبک دفاعی سپاهان در بازی با هوادار خواهد بود و جلوتر از او محمد کریمی پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت به میدان می‌رود. هافبک هجومی سپاهان اما مانند دیدارهای قبل یاسین سلمانی است و امیدوار است دوباره درخشش خود را در ترکیب طلایی پوشان آغاز کند. با مصدومیت علیمحمدی و فرناندز گزینه‌های مورایس برای تعویض در خط هافبک محدود است و احتمالاً در نیمه دوم در صورت نیاز از بازیکنان با پست غیر تخصصی در خط هافبک استفاده شود.

مورایس باز هم به کامسوبا میدان می‌دهد؟

با وجود عملکرد ضعیف الویس کامسوبا در هفته‌های اخیر، مورایس باز هم در استفاده از او اصرار دارد و هیچ بعید نیست امروز هم در ترکیب ثابت سپاهان در سمت چپ خط حمله قرار گیرد. در سمت راست احتمالاً محمدرضا حسینی به میدان می‌رود و در نوک خط حمله شهریار مغانلو قرار خواهد گرفت. فرشاد احمدزاده و محمد علی‌نژاد گزینه‌های دیگر برای بازی در دو سمت خط حمله هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها