X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مرداد 1394, 13:28
کد خبر: 10077
نظرات: 3

بازیکنی گل می‌زند که انتظارش را ندارید

دربی اصفهان ، دربی درخشش جوان تر ها

دربی اصفهان ، دربی درخشش جوان تر ها دربی اصفهان ، دربی درخشش جوان تر ها
تیم فوتبال سپاهان در حالی موفق شد با تک گل علی کریمی ذوب‌آهن را شکست دهد که همه در انتظار گلزنی بازیکنانی مثل مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری بودند.

به گزارش ایمنا یک شوت محکم پای چپ از سوی علی کریمی کافی بود تا 3 امتیاز شهرآورد فوتبال اصفهان به حساب سپاهان واریز شود. کریمی در حالی این گل را به ثمر رساند که قبل از انجام این مسابقه تمامی نگاه‌ها برای گلزنی در تیم سپاهان به بازیکنانی مثل مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری بود اما کریمی با استفاده از یک فرصت مناسب نام خودش را در لیست گلزنان شهرآورد فوتبال اصفهان ثبت کرد.
اما این اولین باری نبود که تیمهای اصفهانی غافلگیر شدند و در سال گذشته هم بازیکنانی مثل اکبر ایمانی و محسن مسلمان برای تیمشان گلزنی کرده بودند که ذاتا بازیکنان گلزنی نیستند و شاید تعداد گلهای زده‌شان در طول یک فصل به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد.
البته این اتفاق دو سال قبل هم افتاده بود و سپاهانی‌ها در روزی که بازیکنانی مثل محمد غلامی و جواهیر سوکای را در ترکیب داشتند به مدد گل بازیکنی مثل یعقوب کریمی که کمتر شاهد گلزنی او بوده‌ایم 3 امتیاز شهرآورد دور برگشت لیگ سیزدهم را از ذوب‌آهن گرفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها