X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 شهریور 1394, 20:38
کد خبر: 11006
خبرنگار: jdt
نظرات: 26

نه خلیلیان توانست از پس او بربیاید و نه احتمالاً باقریان

لطفا سپاهان را ازدست آقای خاکستری نجات دهید

لطفا سپاهان را ازدست آقای خاکستری نجات دهید لطفا سپاهان را ازدست آقای خاکستری نجات دهید
درست در روزی که رسانه ها از گلایه های «عالیجناب» سینما در جشن منتقدین تئاتر نوشتند، اینجا در اصفهان، یکی از خبرگزاری های محلی در گزارشی تلاش کرد تا از علت قهر محرم رمزگشایی کند و نوشت که «عالیجناب خاکستری»، علت قهر محرم است. محرم آب شده و رفته زیرزمین و هیچکس از او خبر ندارد یا حداقل وانمود می کنند که خبر ندارند. در این میان به نظر می رسید تنها کانال دستیابی به کاپیتان، برادر او یعنی رسول است که او هم ادعا کرده محرم جواب تلفن هایش را نمی دهد و از طریق پدر و مادرش، پیگیر حال و احوال برادر است.

چندی قبل «محمدرضا خلعتبری» دوست صمیمی محرم در سپاهان نیز چنین ادعایی را مطرح کرد و گفت محرم حتی پاسخ تلفن های او را هم نمی دهد. سایر اعضای مجموعه سپاهان نیز می گویند هیچ خبری از نویدکیا ندارند. فرکی گفته حتی در صورت بازگشت محرم، تنها در حالی می تواند او را ببخشد که این بازیکن عذرخواهی کند. برخی منابع هم خبر می دهند که «اصغر باقریان» در ابتدای حضور خود در باشگاه تصمیم داشته تا کار کاپیتان را یکسره کرده و او را کنار بگذارد اما در نهایت پشیمان شده است.البته احتمالاً پشیمانش کرده اند و مدیرعامل جدید را از عواقب درافتادن با کاپیتان محبوب و باسابقه و بانفوذ باخبر کرده اند.

به هرحال محرم همچنان در قهر به سر می برد و طی این مدت نیز گمانه زنی های بسیاری درخصوص علت این قهر مطرح شده و آخرین گمانه هم این است که کاپیتان طلایی ها بخاطر حضور برخی افراد در مجموعه تیم و باشگاه حاضر نیست به تمرینات و تیم برگردد و خواهان برخورد با این افراد و قطع کردن دستشان از دخالت های بی مورد یا کنارگذاشتن آنهاست.

اما این افراد چه کسانی هستند؟ «عالیجناب خاکستری» کیست و چرا محرم از او دل خوشی ندارد؟ اگر همانی است که همه فکر می کنند، شاید بشود حداقل اندکی حق را به «کاپیتان قهرکرده» داد. شاید حتی باید امیدوار باشیم که تداوم این قهر و خانه نشینی و جای خالی محرم در میانه میدان سپاهان، باعث شود تا بالاخره یک نفر در این باشگاه پیدا شود و این «عالیجناب خاکستری» را از سپاهان دور کند. یکی آنقدر با دل و جرأت و جربزه باشد که این عالیجناب را کنار بگذارد و سفره دلالی ها و دخالت های او را جمع کند. کسی که می توان گفت یکی از عاملین اصلی در اجرایی شدن پروژه کناررفتن کرانچار محبوب بود و بعد هم داستان الکلی بودن این مربی باشخصیت را در رسانه های داخلی به راه انداخت و به خبرنگاران گرا داد تا دائم الخمربودن کرانچار را در بوق و کرنا کنند تا شاید اقدام زشت خود را توجیه کند. کسی که می گویند برای خودش حکومتی به راه انداخته و حق ترانسفر می گیرد و عجبا که این همه قدرت و نفوذ به دست آورده درحالی که نه خلیلیان توانست از پس او بربیاید و نه احتمالاً باقریان می تواند در مقابلش بایستد.

این شخص این همه قدرت را در تیم و باشگاه از کجا آورده؟ از سوی چه کسی یا چه کسانی در پشت پرده حمایت می شود؟ هدف نهایی او از این اقدامات چیست؟ و ... و کاش یک نفر هم به این سئوالات پاسخ بدهد و البته محرم اگر به راستی تنها به این دلیل قهر کرده، شاید بهتر است از محبوبیت و نفوذ خود به شکل بهتری استفاده کند. با قهرکردن، چیزی درست می شود؟... شاید هم بشود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها