X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 شهریور 1394, 10:23
کد خبر: 11023
خبرنگار: lark
نظرات: 3

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

اولین میهمانی به یاد قهرمانی

اولین میهمانی به یاد قهرمانی اولین میهمانی به یاد قهرمانی
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهانی پس از چهار مسابقه پشت سر هم در ورزشگاه فولادشهر این هفته برای اولین بار از اصفهان خارج می‌شوند تا با سایپا مسابقه دهند. آنها که درست مثل فصل گذشته لیگ را با سه پیروزی متوالی آغاز کردند امیدوار بودند تا با برتری برابر فولاد هم نوار بردهای پیاپی خود در لیگ برتر را که از اواخر فصل پیش آغاز شده بود به عدد 10 برسانند و هم حداکثر امتیازات ممکن را از دیدارهای خانگی به جیب بزنند. توقف مقابل فولاد در فولادشهر اما برنامه‌های شاگردان حسین فرکی را به هم زد. جالب آنکه سپاهان فردا به مصاف حریفی می‌رود که مثل خودش خیلی نیاز نداشته تا در شروع فصل جدید برای شرکت در مسابقات لیگ برتر بار سفر ببندد. نارنجی‌پوشان پایتخت هفته گذشته برای اولین بار از تهران خارج شدند. اولین سفر آنها اما برایشان پر خیر و برکت نبود زیرا شاگردان مجید جلالی با شکست مقابل استقلال خوزستان با دست خالی از اهواز بازگشتند. سایپایی‌ها امیداورند تا اتفاقی که هفته گذشته شامل حال آنها شد این هفته برای سپاهان بیفتد و این تیم در اولین خروجش از اصفهان اولین شکست فصل را تجربه کند. در مقابل، سپاهانی‌ها که فعلا صدر جدول را قبضه کرد‌ه‌اند اما احتمالا حتی به تقسیم امتیاز هم راضی نیستند.
سپاهان از آخرین تقابلش با سایپا خاطره بسیار خوشی دارد زیرا آخرین رویارویی این دو تیم به روز قهرمانی طلایی‌پوشان بازمی‌گردد. بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری و از هفته آخر لیگ چهاردهم بود که سپاهان با دو گل سایپا را در ورزشگاه فولادشهر شکست داد تا به لطف تقسیم امتیازات تراکتورسازی و نفت تهران در دیدار همزمان، شاگردان فرکی به شکل نسبتا دور از انتظاری جشن قهرمانی گرفته و خیابان‌های نصف جهان غرق در شادی و سرور مردم اصفهان شود.
آخرین مصاف بیرون از خانه سپاهان مقابل سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد جایی که دو تیم سی‌ام آبانماه 93 به تساوی دو بر دو رضایت دادند. با بازگشت سایپا از کرج به تهران این تیم در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان تیم اصفهانی خواهد بود.
محرم نویدکیا، لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی غایبان تکراری سپاهان هستند. به غیر از این سه نفر، هادی عقیلی هم ممکن است به خاطر مصدومیت به این بازی نرسد و برای دومین هفته پیاپی از همراهی تیمش بازبماند. در سوی مقابل، وحید محمدزاده به خاطر دریافت کارت قرمز در مسابقه قبلی غایب قطعی سایپاست.
ترکیب احتمالی
سایپا: حامد فلاح‌زاده، مجید ایوبی، وحید اسماعیل‌بیگی، علی زینالی، روزبه شاه‌علی دوست، ابراهیم صادقی، ابراهیم شکوری، حامد شیری، سجاد مشکل‌پور، رضا نوروزی، غلامرضا رضایی.
سپاهان: شهاب گردان، فوزیل موسایف، عبدالله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، سعید قائدی‌فر، میلاد سرلک، علی کریمی، رسول نویدکیا، وحید نجفی و محمدرضا خلعتبری.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها