X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1394, 18:50
کد خبر: 11742
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 23

سپاهان 0 - تراکتورسازی 0

تساوی بدون گل سپاهان و تراکتورسازی در هفته ششم

تساوی بدون گل سپاهان و تراکتورسازی در هفته ششم تساوی بدون گل سپاهان و تراکتورسازی در هفته ششم
به گزارش طوفان زرد ، سپاهانی ها در حالی امروز از تیم تراکتورسازی میزبانی کردند که چهار بازی از پنج بازی ابتدایی خود را در اصفهان از سر گذرانده اند، سپاهانی ها در حال حاضر با سیزده امتیازی که کسب کرده اند صدرنشین هستند اما در طرف مقابل تراکتورسازان از پنج بازی گذشته خود تنها شش امتیاز کسب کرده اند و در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته است. البته سپاهانی ها امروز دو بازیکن مهم هفته های اخیر خود، یعنی محمدرضا خلعتبری و احسان حاج صفی را به همراه نخواهد داشت، خلعتبری به دلیل سه اخطاره شدن در بازی قبلی این تیم و حاج صفی نیز به دلیل جدایی از این تیم در این بازی حضور نخواهند داشت.
آخرین پیروزی سپاهانی ها در بازی برگشت لیگ چهاردهم و در فروردین ماه امسال در اصفهان اتفاق افتاد و تراکتورسازان نیز مرداد ماه سال 92 و در بازی رفت این دو تیم در لیگ سیزدهم بازهم در اصفهان به وقوع پیوست.

هفته ششم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه فولادشهر ، ساعت 17:30 تماشاگر:
داور: اشکان خورشیدی کمک ها: مهدی الوندی، یعقوب سخندان
سپاهان:
شهاب گردان، هادی عقیلی، عبداله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی(جهان عالیان 76)، سعید قائدی فر، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا(سرلک 88)، حسین پاپی، علی کریمی و مهدی شریفی
سرمربی: حسین فرکی

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، الکساندر کارلوس، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، آگوستو سزار، فرید کریمی(علی حمودی 87)، مهرداد بایرامی(حمزه یونس 76)
سرمربی: تونی اولیویرا
اخطار:

تراکتورسازی - سعید آقایی(63) شجاع خلیل زاده(76)
شرح بازی:

این بازی در حالی شروع شد که سپاهانی ها از ابتدا میل به برتری در این بازی داشتند و به همین دلیل پانزده دقیقه ابتدایی این بازی را در دست خود داشتند تا بتوانند دروازه تراکتوری ها را باز کنند اما این اتفاق نیفتاد تا تراکتوری ها نیز خود را پیدا کرده و بازی را به موازنه بکشند. پس از این دقایق تا پایان نیمه اول بازی با توازن پیش رفت و هر دو تیم هر از گاهی نگاهی به دروازه یکدیگر برای رسیدن به گل داشتند اما نتوانستند به این مهم دست پیدا کنند. بازی در نیمه دوم هم به همین شکل بود تا درنهایت دو تیم به تساوی بدون گل دست یابند.

دقایق حساس:
دقیقه 4: سانتر بلند سپاهانی ها با فرار شریفی روبرو شد و وی با گذر از بین مدافعان تراکتورسازی درحالی که می توانست ضربه بهتری را روانه دروازه تراکتورسازی کند شوت خود را زد اما این توپ خطرناک از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 13: سانتر بختیار رحمانی با ضربه سر خطرناک شاهین ثاقبی موقعیت خطرناکی روی دروازه سپاهان ایجاد کرد اما این توپ از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 27 : رسول نویدکیا در بین مدافعان تراکتورسازی شوت محکمی را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 34: ضربه ایستگاهی تراکتورسازی به طرز خطرناکی توسط بختیار رحمانی به سمت دروازه سپاهان شلیک شد اما این توپ توسط گردان دفع شد.
دقیقه ۴۲: پاس فرید بهزادی کریمی که از سمت چپ فرار زیبایی کرد به ثاقبی رسید و شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48: مهرداد بایرامی بهترین فرصت را داشت تا تراکتورسازی را در اصفهان به گل برساند اما ضربه او در موقعیت تک به تک با گردان از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48: شوت حبیب گردانی از سمت راست محوطه جریمه را اخباری به راحتی در آغوش گرفت.
دقیقه 54: نفوذ پاپی از سمت راست ، این بازیکن را در فرصت خوب گلزنی قرار داده بود اما شوت او را اخباری به کرنر فرستاد.
دقیقه 64: ضربه ایستگاهی حبیب گردانی از جناح راست زمین بدون اینکه به بازیکنی برخورد داشته باشد در آستانه ورود به دروازه تراکتورسازی بود که اخباری در دو مرحله این توپ را دفع کرد.
دقیقه 73: ضربه ی بختیار رحمانی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 77: پاس عالی نویدکیا ، پاپی را در موقعیت گلزنی عالی قرار داده بود اما تعلل این بازیکن باعث شد تراکتوری ها توپ او را بگیرند.
دقیقه 77: ضربه آزاد نویدکیا از فاصله 35 متری با فاصله کم از بالای دروازه اخباری راهی اوت شد.
دقیقه 84: مهدی شریفی باز هم گل نزد. نویدکیا توپ را از بین مدافعان پرتعداد تراکتورسازی به مهاجم جوان تیمش رساند اما او نتوانست از شش قدم توپ را به گل تبدیل کند تا بازی همچنان با تساوی دنبال شود.
دقیقه 89: شوت روی پای شریفی با فاصله زیاد از بالای دورازه به بیرون رفت.

حاشیه:
*وریا غفوری که دیدار جام حذفی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود برای این دیدار آماده شده است و سپاهان را همراهی می کند.
*حضور بازیکنانی مثل رحمانی ،بایرامی،آقایی،ثاقبی و ... باعث شده میانگین سنی ترکیب تراکتور پایین بیاید‌‌.
*محمدرضا اخباری که نیمه اول پیراهن آستین کوتاه بر تن داشت نیمه دوم با پیراهن آستین بلند به کارش ادامه می دهد.
* گردانی انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش دارد و مدام در حملات سپاهان شرکت می کند.
* فرید کریمی در دقیقه 65 با خطای غفوری متوقف شد و نزدیک بود بعد از آن با بازیکن سپاهان درگیر شود که هم تیمی های او مانع این کار شدند.
* اولویرا از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت ندارد و با حرکات خاص خود به آنها اعتراض می کند.
* هواداران سپاهان از بازیکنان تیمشان می خواهند گلزنی کنند.
* سوت های پیاپی داور به سود تراکتوری ها صدای هواداران اصفهانی را در آورده است.
* اخباری به شدت از عملکرد مدافعان پراشتباه تیمش گلایه مند است.
* هواداران سپاهان زودتر از سوت پایان بازی در حال ترک ورزشگاه هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها