X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آذر 1394, 14:21
کد خبر: 13263
خبرنگار: khani
نظرات: 5

سپاهان برای موفقیت در نیم‌فصل دوم، نیاز به جذب 5 بازیکن اصلی دارد

چرخابی: استیماچ هنوز شناخت کافی را از سپاهان ندارد

چرخابی: استیماچ هنوز شناخت کافی را از سپاهان ندارد چرخابی: استیماچ هنوز شناخت کافی را از سپاهان ندارد
سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه استیماچ هنوز شناخت کافی از این تیم را ندارد، گفت: سپاهان برای موفقیت، نیاز به جذب 5 بازیکن اصلی دارد و مدیران باشگاه باید نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به شرایط تیم سپاهان اصفهان با حضور سرمربی جدید و عملکرد این تیم اظهار داشت: سپاهان یکی از شانس‌های خود برای رسیدن به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و راه میان‌بر آن را از دست داد و در حال حاضر این تیم دو بازی و یک نیم‌فصل در کنار مسابقات آسیایی پیش‌رو دارد و باید به این موضوع تمرکز کند.

وی با انتقاد از نحوه یارگیری سپاهان در ابتدای فصل ادامه داد: من از ابتدای فصل و حتی با وجود حضور حاج‌صفی و حضور بازیکنان برزیلی اعلام کردم تیمی که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند، باید قوی‌تر و با نفرات بهتری در این مسابقات حاضر شود زیرا سپاهان قدرت مالی جذب بازیکنان مد نظر را دارد و باید در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه سپاهان می‌توانست تیمی ببندد که در مسابقات آسیایی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد، خاطرنشان کرد: این موضوع وقتی مشخص می‌شود که با اینکه هنوز نیم‌فصل مسابقات تمام نشده، با غیبت کرمی، موسایف که دفاع وسط نیست، در این پست به کار گرفته می‌شود اما با آسیب دیدن او، روشن‌دل یک بازیکن جوان که پست او دفاع راست است را در پست دفاع میانی به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه این تیم از ابتدا بد بسته شده است، افزود: با این حال، سپاهان اگرچه جام حذفی را از دست داده اما هنوز هم فرصت دارد. البته استیماچ هنوز شناخت کاملی از تیم سپاهان پیدا نکرده و این موضوع از تعویض دقیقه محمدرضا خلعتبری با جهان‌عالیان مشخص بود زیرا این تعویض کار اشتباهی بود و نشان می‌داد که او شناخت کافی را از خلعتبری ندارد.

چرخابی با اشاره به راهکارهای موفقیت سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان اگر می‌خواهد در آینده شرایط خوبی داشته باشد، باید در پنج پست دفاع چپ، دو هافبک چپ و راست، دفاع وسط و مهاجم بازیکنان خیلی خوبی را جذب کند و در کنار آن از بازیکنان جوان خود را بهره ببرد و با این کار، نیمکت خود را نیز تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه رقابت بین بازیکنان سپاهان در حال حاضر وجود ندارد، بیان کرد: بسیاری از بازیکنان سپاهان مطمئن هستند که در ترکیب اصلی تیم به میدان می‌روند اما این موضوع در استقلال و ذوب‌آهن کمتر به چشم می‌خورد و دلیل موفقیت آنها به شمار می‌رود.

سرمربی سابق سپاهان درباره بازی آینده تیم اصفهانی اضافه کرد: سپاهان در بازی مقابل گسترش فولاد ابتدا باید با سرمای تبریز مقابله کند و در درجه بعدی، بداند که گسترش فولاد خوب فوتبال بازی می‌کند و کار تیمی بسیار خوب در کنار دوندگی مناسب دارد بنابراین سپاهان کار سختی مقابل این تیم پیش‌رو خواهد داشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها