X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1394, 18:20
کد خبر: 13838
خبرنگار: sepahan7
نظرات: 17

بعید است شریفی برود

خلعتبری:بعد از تعطیلات شرایطمان بهتر می شود

خلعتبری:بعد از تعطیلات شرایطمان بهتر می شود خلعتبری:بعد از تعطیلات شرایطمان بهتر می شود
مهاجم تیم سپاهان گفت:در دربی اصفهان به جز پیروزی به چیزی فکر نمی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از کاپ ، محمدرضا خلعتبری در گفت وگویی، درباره وضعیت سپاهان در آستانه بازی مقابل اظهار داشت: خودمان از وضعیت فعلی سپاهان در جدول ناراحتیم و به ستوه آمده ایم. در شأن تیم بزرگ سپاهان و بازیکنانش نیست که اینجای جدول حضور داشته باشند. مطمئن هستم بعد از تعطیلات لیگ با توجه به تقویت تیم شرایط مان خیلی بهتر می شود و به جمع سه تیم بالای جدول و به اصطلاح تیم هایی که سهمیه آسیایی می گیرند اضافه خواهیم شد.

مهاجم سپاهان درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد:چند سالی است دربی اصفهان در استان های دیگر هم پیگیری می شود.خوشحالم در این سال ها همه درباره این بازی به عنوان یک مسابقه با کیفیت بالا حرف می زنند.ذوب آهن کیفیت خوبی را از خود ارائه می دهد اما به طور حتم ما در این بازی به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم و می خواهیم با کام شیرین به تعطیلات برویم.

وی درباره بازی با استقلال خوزستان گفت: تصور من این بود که سه امتیاز بازی را می گیریم. اما استقلال خوزستان خیلی اذیت مان کرد و برای اولین بار بود که احساس کردم حق مان همین یک امتیاز بود که گرفتیم. تیم جوان آنها دوندگی خیلی زیادی دارد. هنگام دفاع یا حمله خیلی خوب به هم اضافه می شوند. وقتی به محوطه جریمه این تیم نزدیک می شدم می دیدم 8 بازیکن آماده دفاع هستن وقتی توپ را دفع می کردند و می خواستند حمله کنند باز می دیدم هفت ، هشت بازیکن شان مشغول حمله هستند میزان دوندگی و سرعت این تیم تحسین برانگیز است.

مهاجم سپاهان درباره اینکه شایعه شده است مهدی شریفی به خاطر سربازی از این تیم جدا می شود بیان داشت: تا جایی که اطلاع دارم مهدی به سربازی نرفته حال اینکه در چه مقطعی بخواهد برای گذراندن سربازی اش به یکی از تیم های نظامی برود را نمی دانم. ولی بعید است در این مقطع به سربازی برود.

خلعتبری در پایان گفت: در دوره سرمربیگری افشین قطبی در تیم ملی منصور پورحیدری سرپرست تیم بودند و من افتخار آشنایی با او را دارم در این مدت به دلیل اردو و مسابقات فرصت نکردم برای عرض ادب به عیادت این پیشکسوت باشخصیت بروم. به نوبه خود از ایشان بابت خدمات شان به فوتبال ایران و تیم بزرگ استقلال تشکر می کنم و از خدا می خواهم هرچه سریع تر به ایشان سلامتی عطا بفرماید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها