X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1394, 10:30
کد خبر: 14023
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 4

مدیرعامل سپاهان درواکنش به مذاکره تراکتور با خلعتبری

باقریان: دست از سر بازیکنان ما بردارید!

باقریان: دست از سر بازیکنان ما بردارید! باقریان: دست از سر بازیکنان ما بردارید!
مدیرعامل سپاهان گفت: باشگاه های عربستانی حق تصمیم گیری برای فوتبال آسیا را ندارد و نمی توانند تعیین تکلیف کنند.
اصغر باقریان در گفت و گو با کاپ، درباره مذاکره تراکتورسازی با محمدرضا خلعتبری هافبک تیم سپاهان اظهار داشت: نمی دانم وقتی این مسائل را می شنوم باید چه بگویم. بهتر است از آنهایی که این کار را کرده اند بپرسید. خلعتبری در سپاهان هیچ مشکلی ندارد و قصد رفتن هم ندارد. نه تنها او بلکه هیچ کدام از دیگر بازیکنان سپاهان هم از تیم ما جدا نخواهند شد و آنها را از دست نمی دهیم.
وی افزود: باشگاه هایی که سعی دارند با انجام این طور حرکات خللی در روند رو به رشد سپاهان وارد کنند و خارج از زمین فوتبال به ما ضربه بزنند باید بگویم به خودشان زحمت ندهند. بهتر است دست از سر تیم ما و بازیکنان ما بردارند و به فکر تیم خودشان باشند و در داخل زمین فوتبال با ما رقابت کنند.
مدیرعامل سپاهان همچنین خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان همواره به اصول خود پایبند و معتقد بوده است. نمی گوییم باشگاه ها با یکدیگر مراوده نداشته باشند اتفاقا همیشه باید این طور روابط بین باشگاه ها برقرار باشد اما هر کاری مسیری دارد. اگر باشگاهی بازیکنی از ما می خواهد باید به صورت رسمی درخواست کتبی خود را به باشگاه ارسال کند و ما آن را بررسی کنیم. اگر موافق بودیم قرارداد را منعقد می کنیم و اگر نه جواب رد می دهیم. در نهایت صلاح نیست این گونه رفتارها در بین باشگاه های ما وجود داشته باشد و همه باید اصول کار را رعایت کنند.
باقریان در انتها درباره ادعای عربستانی ها مبنی بر اینکه برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی آیند و ایرانی ها هم برای انجام مسابقه به آنجا نیایند اذعان داشت: باشگاه عربستانی حق تصمیم گیری برای فوتبال آسیا را ندارد و نمی تواند تعیین تکلیف کند. قوانین فیفا و ای اف سی در این باره مشخص است و در حیطه این باشگاه و آن باشگاه نیست که بگویند دیگران چه کار کنند یا نکنند. موضوع خیلی مشخص است. اگر آنها برای بازی نیایند تیم های ایرانی سه بر صفر برنده می شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها