X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 دی 1394, 11:35
کد خبر: 14312
خبرنگار: khani
نظرات: 27

من اصفهانی شده ام

خلعتبری: خط خوردن از تیم ملی بعد 8سال ناراحتم کرد

خلعتبری: خط خوردن از تیم ملی بعد 8سال ناراحتم کرد خلعتبری: خط خوردن از تیم ملی بعد 8سال ناراحتم کرد
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: 8 سال مداوم در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و درنهایت خط خوردم که این مسأله ناراحتم کرد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، محمدرضا خلعتبری که در برنامه تلویزیونی زنده‌رود شبکه استانی اصفهان حضور یافته بود اظهار داشت: 8 سال است که در اصفهان زندگی می‌کنم و به نوعی دیگر اصفهانی شده‌ام. من 4-5 سال در ذوب‌آهن بودم و در این سه سالی هم که به سپاهان آمده‌ام، از زندگی در اصفهان واقعاً لذت می‌برم.
وی با آرزوی موفقیت برای ذوب‌آهن در فینال جام حذفی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا افزود: قرارداد من با سپاهان امسال به پایان می‌رسد. تا وقتی که باشگاه من را بخواهد در سپاهان می‌مانم و اگر هم نخواهد به باشگاه دیگری می‌روم اما فوتبال بازی کردن در سپاهان واقعاً لذت‌بخش است و دوست دارم فوتبالم را در این تیم که اسطوره‌هایی مثل محرم نویدکیا دارد به پایان برسانم.
خلعتبری ادامه داد: اولین گل ملی خود را مقابل تیم ملی روسیه به ثمر رساندم که آن مسابقه را یک بر صفر بردیم. بعد از اینکه تیم ملی به جام جهانی رسید از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی خط خوردم و دیگر دعوت نشدم. درست است که بازیکن یک روز به تیم ملی دعوت می‌شود و یک روز هم خط می‌خورد اما اینکه 8 سال مداوم در اردوها حضور داشته باشی و درنهایت خط بخوری ناراحت‌کننده است.
وی بیان داشت: البته دیگر به این مسأله فکر نمی‌کنم و درست است که در آن مقطع خیلی ناراحت بودم اما به نظر کارلوس کی‌روش احترام می‌گذارم چون کارنامه او مشخص است. من هنوز هم برای دعوت شدن به تیم ملی امیدوارم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم ولی در هر شرایطی برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها