X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 بهمن 1394, 20:53
کد خبر: 14859
خبرنگار: niloofar
نظرات: 15

مدیرکانون هواداران سپاهان:

کمیته انضباطی تابع رنگ است یا عدالت؟

کمیته انضباطی تابع رنگ است یا عدالت؟ کمیته انضباطی تابع رنگ است یا عدالت؟
مدیرعامل کانون هواداران باشگاه سپاهان در گفتگو با اسپورت تی وی اعلام کرد که هواداران سپاهان در انتظار اجرای عدالت در مورد هواداران پرسپولیس هستند.
به گزارش طوفان زرد ماجراهای جنجالی تقابل محمدرضا خلعتبری و هواداران پرسپولیس همچنان ادامه دارد و این بار محمد قریشی به عنوان مدیر کانون هواداران سپاهان معتقد است که کمیته انضباطی در رابطه با این پرونده باید تابع عدالت باشد و نه یک رنگ خاص. گفتگوی قریشی با اسپورت تی وی را در زیر می خوانید.

سوال اصلی من و خیلی از هواداران فوتبال این است که داستان محمدرضا خلعتبری و مشکل او در برخورد با هواداران پرسپولیس به کجا رسید؟ متاسفانه بعد از جو سازی کانون هواداران پرسپولیس علیه بازیکن تیم سپاهان آن هم قبل از بازی ما در نامه‌ای رسمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع اعتراض کردیم و حتی هزینه ثبت این اعتراض هم پرداخت شد تا کمیته انضباطی کاملا در جریان موضوع قرار گیرد.

او افزود: متاسفانه پیش از آغاز بازی و در تمامی طول ۹۰ دقیقه به محمدرضا خلعتبری توهین هایی شد که بسیار بد بود و من برای اینکه موضوع به جنجال کشیده نشود با وجود درخواست هواداران سپاهان از آنها خواستم که پاسخ تماشاگران پرسپولیس را ندهند تا از طریق مراجع قانونی اقدام کنیم.

مدیرعامل کانون هواداران باشگاه سپاهان تاکید کرد: در حال حاضر ما و بقیه مردم اصفهان منتظر اعلام حکم کمیته انضباطی هستیم تا این موضوع برایمان روشن شود که کمیته انضباطی تابع عدالت است و به رنگها توجهی ندارد.البته لازم است تاکید کنم در این موضوع ما معنای کانون هواداران را هم فهمیدیم. در شرایطی که در بقیه کانون ها همه به دنبال ساماندهی و کاهش تنش و ارتقا فرهنگ هواداری در ورزشگاه ها هستند متاسفانه مدیران کانون هواداران پرسپولیس خودشان آتش بیار معرکه شدند و این هم تعریف جدیدی از کانون هواداری بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها