X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 بهمن 1394, 11:36
کد خبر: 14867
خبرنگار: khani
نظرات: 8

گل پرسپولیس،مثل گل نوری بود

خلعتبری: نمی دانم چرا جو علیه من بهتر نشده است

خلعتبری: نمی دانم چرا جو علیه من بهتر نشده است خلعتبری: نمی دانم چرا جو علیه من بهتر نشده است
مهاجم تیم سپاهان گفت:چهره و شیوه صحبت کردنم این تصور را به وجود آورد که مشغول بحث با داور هستم.
محمدرضا خلعتبری که هنوز در فضای مجازی از جانب تعدادی از هواداران منتسب به تیم پرسپولیس مورد انتقاد قرار می گیرد در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: برای خودم هم عجیب است چرا قبل از بازی با پرسپولیس اعلام می شد نمی توانند جلوی جو ایجاد شده درباره من را بگیرند. در طول مسابقه هم 130، 140 دقیقه علیه من شعار سرداده شد یعنی جدا از جریان 90 دقیقه ای بازی از زمان گرم کردن ما در زمین شعارها علیه من شروع شد.
وی ادامه داد:همانطور که گفتم از هواداران پرسپولیس گلایه ای ندارم. مقصر افرادی هستند که احساسات آنها را علیه من جریحه دار کردند و جوی ساختن که در آن بدون علت مشخصی مورد اهانت قرار بگیرم. در حالی که همه یقین دارند مادامی که بازیکن پرسپولیس بودم با جان و دل برای موفقیت این تیم بازی کردم. اگر استحقاق تشویق شدن نداشتم مستحق شنیدن آن شعارها نبودم. حال اینکه پس از چند روز هنوز هم جو برای من بهتر نشده سوالی عجیب است.
مهاجم سپاهان درباره اخراج پادوانی بیان داشت: من کارشناس داوری نیستم و نظری هم در این باره نمی دهم. اگر قرار باشد به نکته ای اشاره کنم، می توانم بگویم در بازی ایران و ازبکستان محمد نوری یک گل به حریف زد اما داور به بهانه حضور من در پشت مدافعان حریف اعلام آفساید کرد و گل تیم ملی را نپذیرفت. گل دوم پرسپولیس نیز مقابل سپاهان مانند آن صحنه بود اگر تصمیم داور خارجی بازی ایران و ازبکستان درست بوده باشد پس گل پرسپولیس هم آفساید بوده و اگر گل پرسپولیس درست بوده باشد آن داور خارجی در حق تیم ملی ایران اجحاف کرد.
وی درباره صحنه ای که مشغول جروبحث با حیدری داور دیدار پرسپولیس و سپاهان بود توضیح داد: چهره و شیوه صحبت کردنم این تصور را به وجود آورد که مشغول بحث با داور هستم. اما اینچنین نبود بلکه داشتم درباره اتفاق رخ داده و تکل خشنی که احتمال داشت مصدومیت شدیدی برایم رقم بزند به داور توضیح می دادم چون سروصدای داخل ورزشگاه زیاد بود با صدای بلند صحبت می کردم تا حیدری حرف هایم را بشنود و وقتی هم که بخواهید بلند صحبت کنید چهره ات حالت عصبی پیدا می کند و این تصور به وجود می آید که مشغول بحث هستی. من برای همه داوران احترام خاصی قائل هستم و جالب است بدانید از دوستان و اعضای خانواده ام نیز چند بار به من گفته اند موقعی که با داور صحبت می کنی انگار عصبانی به نظر می رسی در حالی که اینچنین نیست.
خلعتبری درباره بازی یکشنبه سپاهان مقابل فولاد خاطرنشان کرد: پیروزی فولاد مقابل استقلال خوزستان مسلما شرایط روحی این تیم را بهتر کرده و ما در اهواز مهمان فولاد خواهیم بود این بازی برای هر دو تیم سخت است اما امید زیادی دارم با کسب هر سه امتیاز این بازی را به اتمام برسانیم. نظر شخصی من این است که اگر سه بازی آینده را ببریم به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل خواهیم شد. سپاهان به عنوان یکی از قطب های بزرگ فوتبال ایران هنوز هم به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها