X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 بهمن 1394, 09:36
کد خبر: 14892
خبرنگار: khani
نظرات: 2

انتقاد از بی‌توجهی مسئولان پرسپولیس نسبت به فحاشی علیه خلعتبری

انتقاد از بی‌توجهی مسئولان پرسپولیس نسبت به فحاشی علیه خلعتبری انتقاد از بی‌توجهی مسئولان پرسپولیس نسبت به فحاشی علیه خلعتبری
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان پرسپولیس نسبت به فحاشی علیه خلعتبری گفت: متأسفانه به نظر می‌رسد که مسئولان ما نسبت به اتفاقات صورت گرفته در ورزشگاه آزادی تهران و فحاشی‌های انجام شده، ناراحتی خاصی ندارند.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با انتقاد از بی‌توجهی‌های صورت گرفته در روزهای گذشته به موضوع فحاشی علیه محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس صورت گرفته، اظهار داشت: رخ دادن این اتفاق در دیدار مقابل پرسپولیس خیلی عجیب بود زیرا هم فدراسیون فوتبال و هم نیروی انتظامی، از این موضوع اطلاع داشتند که چنین جریانی در شرف وقوع است.

وی افزود: با این حال، متأسفانه هیچ اقدامی از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس که منشأ آن بود، صورت نگرفت و نیروهای انتظامی نیز برای جلوگیری از این اتفاق، هیچ اقدامی جدی صورت ندادند.

سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: متأسفانه در بازی هفته گذشته ما، کار به جایی کشیده بود که لیدر باشگاه با استفاده از بلندگو، علیه محمدرضا خلعتبری فحاشی می‌کرد و این اتفاق، بسیار ناگوار است.

وی افزود: این موضوع برای نخستین‌بار صورت گرفت و نشان می‌دهد که مسئولان در این زمینه ناراحتی خاصی ندارند و برای جلوگیری از این مسائل با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، هیچ تمهیداتی انجام نداده بودند.

خوروش با یادآوری اتفاقات صورت گرفته در دیدار هفته گذشته بیان کرد: آن‌ها علناً محمدرضا خلعتبری را تهدید کرده بودند و انتظار داشتند که بازیکن ما از آن‌ها عذرخواهی کند، در حالی که بازیکن ما جرمی نکرده و تنها بعد از گلزنی تیمش شادی کرده است.

وی افزود: سئوال من این است که در کجای دنیا شادی‌کردن عیب است که این‌گونه محمدرضا خلعتبری را به خاطر یک شادی بعد از گل، محکوم کرده و علیه او شعار می‌دهند.

سرپرست تیم سپاهان اضافه کرد: اتفاق هفته گذشته، مسئله عجیبی بود که در فوتبال ما ابداع شد و از طریق کانون هواداران یک بازیکن تهدید شود و متأسفانه باشگاه پرسپولیس هم برای سرکوب این موضوع، اقدامی انجام نداد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها