X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 بهمن 1394, 15:17
کد خبر: 14952
خبرنگار: niloofar
نظرات: 6

بازی بدون تماشاگر لطفی ندارد

امروز درباره سپاهان و پرسپولیس تصمیم می گیریم

امروز درباره سپاهان و پرسپولیس تصمیم می گیریم امروز درباره سپاهان و پرسپولیس تصمیم می گیریم
دبیرکمیته انضباطی گفت فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد و کارشناسان هم خواسته اند این اتفاق صورت نگیرد؛ ما امروز درباره تخلفات بازی پرسپولیس و سپاهان تصمیم می گیریم.

به گزارش طوفان زرد حسین عبداللهی در گفت و گو با کاپ، درباره واکنش کمیته انضباطی نسبت به فحاشی تماشاگران پرسپولیس به محمدرضا خلعتبری و همچنین ادعاهای سپاهانی ها مبنی بر اینکه کمیته انضباطی چرا در اعلام رای این بازی تعلل می کند اظهار داشت: دوستان هرچه می خواهند بگویند. کمیته انضباطی طبق آنچه که در آئین نامه وجود دارد عمل خواهد کرد. نه در باشگاه پرسپولیس بلکه هر باشگاهی طرفدارانش تخلفی انجام دهند با برخورد کمیته انضباطی رو به رو خواهند شد. انشاالله امروز درباره این دیدار و فحاشی تماشاگران پرسپولیس نسبت به محمدرضا خلعتبری تصمیم گیری می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد پرسپولیس از حضور تماشاگرانش در یک بازی محروم شود گفت: وقتی ما در چند بار یکسری از تیم ها را به برگزاری یک بازی بدون تماشاگران شان محکوم کردیم با انتقاد کارشناسان و اهالی فوتبال رو به رو شد. از طرفی کمیته انضباطی به این نظر احترام می گذارد و قبول داریم که فوتبال بدون تماشاگر لطف چندانی ندارد. همچنین خود محمدرضا خلعتبری گفته بود من راضی نیستم پرسپولیس بدون هوادارانش بازی کند. با این تفاسیر ما همه جوانب را در نظر می گیریم و رای نهایی را صادر خواهیم کرد. البته برگزاری بازی بدون تماشاگر تنها جریمه ما نیست بلکه می توان باشگاه موردنظر را جریمه سنگین مالی هم کرد. جریمه هایی که تا سقف 20 الی 30 میلیون تومان باشد.

دبیر کمیته انضباطی درباره اظهارنظرهای برخی از مدیران تیم های لیگ برتری و بودار بودن قضاوت ها و همچنین رقم خوردن نتایج خارج از زمین فوتبال اذعان داشت: برابر با آئین نامه سازمان لیگ با این اظهارنظرها برخورد خواهد شد. دوستان توجه داشته باشند هرگونه اظهارنظر چه نفیا و چه اثباتا باید با ادله باشد. یعنی اگر حرفی است باید با مستندات به سازمان لیگ فرستاده شود و بعد از آن تصمیم گیری شود. اما اگر فقط به اظهارنظر کردن بسنده کنیم مطمئنا کمیته های اخلاق و انضباطی برخوردهای لازم را انجام خواهند داد.

حسین عبداللهی در پایان گفت: چند روز پیش شنیده بودم یکی از مدیران لیگ برتری گفته بود به خاطر مشکلات داوری می خواهم به رئیس جمهور نامه بزنم. من نمی دانم واقعا دوستان فکر کرده اند رئیس جمهور این قدر کار ندارد که بیاید و به مساله اشتباهات داوری در فوتبال بپردازد. واقعا خنده دار است. انشاالله در آینده شاهد قضاوت های کم اشتباه تر باشیم تا این گونه مشکلات به وجود نیاید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها