X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اسفند 1394, 21:39
کد خبر: 15358
خبرنگار: khani
نظرات: 7

3 امتیاز حق ما بود

خلعتبری: به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم

خلعتبری: به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم خلعتبری: به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: در روزی که استحقاق گرفتن 3 امتیاز را داشتیم، توانستیم اولین قدم را محکم برداریم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، محمدرضا خلعتبری پس از برتیر سپاهان مقابل النصر امارات اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به نظرم در روزی که 3 امتیاز حق ما بود توانستیم آن را کسب کنیم.
وی افزود: همچنین می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم ولی خداراشکر در روزی که استحقاق گرفتن 3 امتیاز را داشتیم با حمایت خوب هوادارنمان توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و اولین قدم را محکم برداریم.
خلعتبری در مورد عملکرد النصر گفت: النصر تیم خوبی است و کادرفنی خوبی هم دارد. می‌دانستیم آنها در ضدحملات زهردار کار می‌کنند و در طول هفته روی نقاط ضعف و قدرت آنها کار کرده بودیم.
مهاجم سپاهان در مورد جوسازی‌های اخیر تیم‌های عربی در مورد نبود امنیت در کشورمان بیان داشت: اینها همه حرف است و همه جا می‌گویند که به نظر می‌رسد ایران امنیت ندارد. دیدیم که وقتی تیم قطری به ایران آمد و با نفت تهران بازی کرد، مسئولان این تیم گفتند که ایران از امنیت خوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: بازیکنان النصر هم در این بازی به همین نتیجه رسیدند. یک سری حرف‌ها که عربستانی‌ها می‌زنند اصلاً درست نیست و هیچ کشوری به اندازه ایران امنیت ندارد و ما به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها