X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اسفند 1394, 10:20
کد خبر: 15369
خبرنگار: niloofar
نظرات: 3

یک مربی ندیده کم کاری کنم

خلعتبری: کاپیتانی من وشهاب فرق ندارد

خلعتبری: کاپیتانی من وشهاب فرق ندارد خلعتبری: کاپیتانی من وشهاب فرق ندارد
هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در 2 صحنه می توانستم گل بزنم اما توپ روی پایم درست سوار نشد.

به گزارش طوفان زرد محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با خبرنگار کاپ دیروز توانست در برد تیمش مقابل النصر امارات به صورت فیکس بازی کند. با او در این باره و همچنین برخی حواشی پیرامون خودش و تیمش همکلام شدیم. در ادامه این گفت و گو را می خوانید:

* از بازی دیروز شروع کنیم که با یک برد خوب برای سپاهان به پایان رسید؟

قبل از بازی همه اعضای تیم دنبال برد بودند و همه دیدند که چطور با جان و دل بازی کردیم. در واقع همه اتفاقات حاشیه ای را فراموش کرده بودند و در نهایت هم یک برد پرگل به دست آوردیم.

* اما به نظر می رسید وضعیت خوبی در سپاهان حاکم نباشد؟

خیر، اینطور نیست. ما در بحث آسیا انگیزه های خودمان را داریم. درست است که در لیگ تقریبا ناامید هستیم و سپاهان در آسیا هنوز شیر است. این حساب آن ضرب المثل است که می گوید: «شیر اگر پیر شود، هنوز شیر است»

* دیروز هم در گلزنی ناکام بودی؟

در 2 صحنه می توانستم گل بزنم اما توپ روی پایم درست سوار نشد. باز خدا را شکر می کنم که تیممان برد و انشاالله در بازیهای بعدی جبران می کنم.

* ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی هم در قطر پیروز شد؟

ذوب اهن هم برای اصفهان و نماینده ایران است. من در قطر بازی کردم و می دانم که لخویا تیم گردن کلفتی است. امیدوارم ذوب آهنی ها هم در مراحل بعدی به موفقیت برسند.

* دیروز تماشاگران اصفهانی هم به ورزشگاه آمدند و حتی استیماچ را تشویق کردند؟

بالاخره سپاهان برد و تماشاگران نیز نشان دادند که حب و بغض ندارند. دیروز آنها تشویق هایی کردند برای کل تیم خوب بود.

* یک اتفاق جالب دیگر نیز دیروز رخ داد. با اینکه نویدکیا، عقیلی و احمدی در زمین نبودند، به نظر می رسید تا باید کاپیتان باشی اما بازوبند به شهاب گردان رسید؟

محرم نویدکیا به عنوان کاپیتان اول تیم تصمیم گرفت بازوبند را به شهاب بدهد و این هم از اختیارات اوست. من هم مشکلی با این موضوع ندارم چون شهاب صمیمی ترین دوست ورزشی و غیرورزشی من است. خارج از زمین فوتبال هم شهاب همیشه با من است. وقتی شهاب به موفقیت برسد، انگار من رسیدم. برای من بازوبند خیلی مهم نیست و وقتی بر بازوی شهاب است، انگار من آن را بسته ام.

* اینطور به نظر نمی رسد که با این کار شاید بخواهند رابطه تو و شهاب گردان هم شکراب شود؟

هر کسی نان دلش را می خورد. من برای هر کسی نیتش خوب باشد، احترام قائل هستم. امیدوارم اینطور که شما می گویید، نباشد. فوتبال ارزش اینطور مسائل را ندارد.

* درباره برنامه های آینده سپاهان هم صحبت کن؟

فکر بازی برگشت هستیم که ببریم و پشت سر گذاشتن النصر در امارات می تواند یک تحولی روحی و روانی را در سپاهان ایجاد کند تا در لیگ برتر نیز با یک چهره جدید وارد مسابقات شویم. عملکردمان در این فصل لیگ برتر برای خودمان نیز سنگین است و هیچ کدام از اعضای تیم از شرایط رضایت ندارند.

* در پایان می خواهم درباره اظهارات کفعمی و اینکه گفته شده بود کم کاری انجام می دهی، صحبت کنی؟

کفعمی بالاخره بزرگتر و پیشکسوت من است و الان هم دیگر در باشگاه سپاهان نیست که فکر کنید جسارت جواب دادن به او را ندارم. او آگاهی لازم را نداشته است که این حرفها را زده است. تا به حال من با مربیان زیادی کار کردم و یک نفر از آنها بگوید کم کاری کردم. سلیقه وجود دارد و مثلا فرکی سال قبل پیش از بازی با پرسپولیس مرا خط زد. امسال استیماچ قبل از بازی با تراکتورسازی گفت در لیست 18 نفره نیستی. از او بپرسید خلعتبری چه واکنشی داشت. من گفتم تابع تصمیم شما هستم. حتی با اینکه در جاده شمال بودم و گفتند برگرد و بنشین روی نیمکت که بازهم چیزی نگفتم. حتی نیمه دوم هم سریع تا گفتند به زمین برو، رفتم. نمی دانم کفعمی روی چه حسابی این حرفها را زده که یک درصد هم به واقعیت نزدیک نیست. این نشان می دهد که او با مسائل سپاهان غریبه بود و کار خوبی کرد که خودش رفت. مدیران ارشد کارخانه هم می دانستند که رفتن او صدمه ای نمی زند و با استعفایش موافق کردند. امیدوارم از این پس دقت بیشتری داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها