X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 15:43
کد خبر: 7764
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 9

خلیلیان كارش را به ‌نحو ‌احسن انجام داده است

خلعتبری: فصل بعد به سه جام حمله می‌کنیم

خلعتبری: فصل بعد به سه جام حمله می‌کنیم خلعتبری: فصل بعد به سه جام حمله می‌کنیم
محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان معتقد است که بازیکنان این تیم بابت مشکلات مالی اخیر، نگرانی چندانی ندارند.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام؛ او در مورد وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبر‌ورزشی پاسخ می‌دهد.

*آيا از مشكلات مالي اخير سپاهان ناراحت هستيد؟
ما ناراحت نيستيم. اعضاي هيأت‌مديره باشگاه چند روز پيش با آقاي فركي صحبت كردند و قرار شد پول بازيكنان را به ‌زودي بدهند. ما چند ماه حقوق و 20 درصد از قراردادمان را طلبكار هستيم و فكر نمي‌كنم مشكل خاصي به ‌وجود بيايد. هر باشگاهي ممكن است مشكل مالي داشته باشد و سپاهان هم از اين قاعده مستثني نيست. اين باشگاه تا جايي كه من به ياد دارم، هميشه به تعهداتش عمل كرده است و ما بابت مشكلات مالي نگران نيستيم.

*آيا شايعه رفتن خليليان صحت دارد؟
فكر نمي‌كنم خليليان برود. او كارش را به ‌نحو ‌احسن انجام داده و اگر هم مشكلي از طرف كارخانه وجود داشته باشد، كاري از دست خليليان برنمي‌آيد.

*چرا سپاهان در فصل نقل و انتقالات هنوز بازيكني جذب نكرده است؟
سپاهان بيشتر از دو، سه بازيكن نياز ندارد. ما اسكلت اصلي تيم‌مان را حفظ خواهيم كرد. به اميد خدا رحمان احمدي و علي احمدي قراردادشان را تمديد خواهند كرد و شيمبا هم مي‌ماند. شنيده‌ام كه باشگاه مي‌خواهد پادواني را هم جذب كند. او واقعاً بازيكن خوبي است كه در گل زدن هم مهارت دارد.

*فكر مي‌كني اميد ابراهيمي هم به سپاهان بيايد؟
نمي‌دانم وضعيت ابراهيمي در استقلال چگونه است ولي او واقعاً بازيكن توانمندي است. فكر مي‌كنم باشگاه چند گزينه براي هافبك دفاعي در نظر گرفته است.

*شنيده‌اي كه حدادي‌فر دوست صميمي‌ات شايد از ذوب‌آهن جدا شود؟
بهترين جا براي حدادي‌فر همين اصفهان است. او واقعاً سال‌ها در ذوب‌آهن عملكردي فوق‌‌العاده داشته و انگار براي اين تيم ساخته شده است. من اميدوارم كه قاسم در اصفهان فوتبالش را ادامه دهد.


*فكر مي‌كني در فصل آينده چه تيم‌هايي مدعيان اصلي قهرماني خواهند بود؟
ذوب‌آهن و سپاهان، اسكلت اصلي‌شان را حفظ كرده‌اند و فصل بعد جزو مدعيان جدي خواهند بود. هر تيمي كه اين اصل را رعايت كند، مي‌تواند مدعي باشد. تيم ما هم شرايط خوبي دارد و قطعاً به سه جام حمله خواهيم كرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها