X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 تیر 1394, 21:11
کد خبر: 8965
خبرنگار: majidsad
نظرات: 13

در روزهاي آينده بچه‌ها ريكاوري مي‌شوند

خلعتبری: باید 10 گل به ترینیداد و توباگو می‌زدیم

خلعتبری: باید 10 گل به ترینیداد و توباگو می‌زدیم خلعتبری: باید 10 گل به ترینیداد و توباگو می‌زدیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، تیم سپاهان با پشت‌سر گذاشتن اردویی فشرده در ترکیه به ایران بازگشت. حسین فرکی بعد از این اردوی طاقت‌فرسا دو روز تمرینات سپاهان را تعطیل کرد تا شاگردانش به استراحت بپردازند. با محمدرضا خلعتبری بازیکن مؤثر طلایی‌پوشان گفت‌وگویی انجام دادیم.

اردوي تركيه آن طور كه مدنظرتان بود، برگزار شد؟
ما ديشب رسيديم فرودگاه تهران. من اتومبيل را برداشتم و به سمت رامسر راه افتادم و متوجه شدم جاده چالوس بسته است. فكر نمي‌كردم مشكل جاري شدن سيل اين‌قدر وسيع باشد، مسير را عوض كردم و از جاده فيروزكوه خودم را به رامسر رساندم. با شنيدن اخبار هر لحظه افسوسم بيشتر مي‌شود. شما كه دست‌تان توي اخبار است مي‌دانيد چند نفر كشته و مفقود شده‌اند؟

آمارها مختلف است از 6 نفر تا 21 نفر آمار كشته‌شدگان است.
الان فيلم آمده كه سيل دو تا خانه چند طبقه نوساز را در سوادكوه به داخل خودش مي‌بلعد، احتمالاً ساكنان سريع داخل آپارتمان را خالي كرده‌اند و گرنه ده‌ها نفر فقط در همين حادثه از بين مي‌رفتند. بايد در مناطق مسكوني رودخانه بتون‌كاري شود تا آب و سيل خاك را از زير ساختمان‌ها نشويد و با خودش نبرد تا ديگر چنين حوادثي رخ ندهد.

از اردوي تركيه صحبت كنيم.
تمرينات فشرده‌اي داشتيم كه پشت سرش برنامه و تفكر فني داشت و اميدوارم سپاهان در ليگ پانزدهم عملكرد بهتري به نسبت فصل قبل داشته باشد.

در بازي دوستانه مقابل تيم اميد ترينيداد و توباگو شكست خورديد. قابل باور نبود قهرمان ايران به تيم اميد آنها ببازد.
بازي‌هاي تداركاتي اصلاً‌ ملاك نيست. در همين بازي مي‌توانستيم 10 بر 2 پيروز ميدان باشيم. توپ‌هاي‌مان گل نشد و براي گل زدن به آب و آتش نزديم داشتيم روي برنامه‌هاي تاكتيكي خودمان و شكل گرفتن ريتم تيمي براي مسابقات بازي مي‌كرديم. ضمن اينكه سپاهان در اردوي تركيه مشغول آماده‌سازي بود و در شرايط بازي قرار نداشت در روزهاي آينده بچه‌ها ريكاوري مي‌شوند و در انتظار شروع ليگ خواهيم بود.

در فصل نقل و انتقالات كم بازيكن گرفته‌ايد، فكر نمي‌كني سپاهان كه قرار است در سه جام به ميدان برود به بازيكنان بيشتري نياز دارد؟
از نظر من تيم‌مان خوب است و مسلماً حضور در سه جام به نفرات فشار مي‌آورد. اينكه چرا كم بازيكن گرفته‌ايم در حيطه مسئوليت من نيست كه بتوانم در رابطه با آن نظرم را بگويم.

از نقل و انتقالات تيم‌هاي ديگر باخبر شده‌ايد؟
10 روز تركيه بوديم، دوشنبه شب رسيديم ديروز هم كه اخبار سيل و طوفان ذهن ما را مشغول كرد، امروز ببينيم در فوتبال چه اتفاقاتي افتاده و به قول معروف كلاه سر چه كسي رفته است.

پيشاپيش درباره ليگ پانزدهم چه ارزيابي‌اي داري؟
نصف تيم‌هاي ليگ شرايط متوسط و خوبي دارند، چند تيم هم تقريباً اوضاع‌شان بحراني است. اين موضوع بازي‌ها را سخت مي‌كند احتمال آسيب‌ديدگي‌ها را بالا مي‌برد و بعيد مي‌دانم به جز چند بازي همه مسابقات با كيفيت باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها