X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 مرداد 1394, 18:49
کد خبر: 9028
خبرنگار: hamed
نظرات: 26

سپاهان 2 - 1 راه آهن

سپاهان در دیداری دوستانه برابر راه آهن به برتری دست یافت

سپاهان در دیداری دوستانه برابر راه آهن به برتری دست یافت سپاهان در دیداری دوستانه برابر راه آهن به برتری دست یافت
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد از ساعت 17:30، زرد پوشان سپاهان در مقابل قرمز پوشان راه آهن در حضور حدود 500 هوادار مشتاق دیدار تدارکاتی خود را در مجموعه فردوس فولاد مبارکه آغاز کرده اند.
از حواشی جالب پیش از آغاز این دیدار می توان به خوش و بش محسن ایران نژاد و هم تیمی های سابق خود در تیم سپاهان اشاره کرد.
طلایی پوشان با ترکیب شهاب گردان، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، احسان حاج صفی، هادی عقیلی، فوضیل موسی اف، رسول نویدکیا، وریا غفوری، لئوناردو پادوانی، آرمین سهرابیان و حسین فاضلی پا به میدان بازی گذاشته اند.
بازی پس از گذشت 15 دقیقه با برتری نسبی راه آهنی ها در جریان است اما اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداده و دو تیم در عدد صفر با یکدیگر برابر هستند.
در حالی که یکی از بازیکنان سپاهان روی زمین افتاده بود راه آهنی ها بدون توجه به بازی جوانمردانه، موقعیت خطرناکی را ایجاد کردند که دفاع سپاهان توپ را برگشت داد و همان توپ روی پاس حسین پاپی به خلعتبری از میانه میدان سبب باز شدن دروازه راه آهنی ها گردید، تا شاید قرمز پوشان بابت رعایت نکردن بازی جوانمردانه جریمه شده باشند. بازی به یک سوم ابتدایی خود رسیده است و نتیجه 1 بر 0 به سود سپاهان اصفهان است.
در حالی که حدود 700 هوادار سپاهان از این دیدار دیدن می کنند پس از گل محمدرضا خلعتبری به شدت درحال تشویق تیم محبوب خود هستند.
بازیکنان راه آهن در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند تا بازی با نتیجه 1 بر 1 به اواخر 45 دقیقه اول نزدیک شود
لئوناردو پادوانی خرید جدید سپاهان به علت مصدومیت جای خود را به عبدالله کرمی داد تا حسین فرکی اولین تعویض اجباری خود را در این دیدار انجام دهد تا این آخرین اتفاق مهم در نیمه اول باشد.
در آغاز نیمه دوم رحمان احمدی به جای شهاب گردان به میدان آمد و همچنین امین جهان عالیان وارد زمین مسابقه شده است
وحید نجفی آقای گل لیگ امید ها که در فصل نقل و انتقالات به سپاهان اضافه شده در آغاز نیمه دوم، گل دوم سپاهان و اولین گل خود را به ثمر رساند تا نتیجه 2 بر 1 به سود طلایی پوشان تغییر کند.
رضا میرزایی بازیکن جوان سپاهان در حالی که شماره پیراهن 77 را برای سپاهان به تن کرده است وارد زمین مسابقه شد.محسن ایران نژاد بازیکن سابق سپاهان در میانه نیمه دوم برای تیم راه آهن به میدان آمد.در دقایق پایانی دو تیم بیشتر در میانه های میدان بازی را دنبال کردند تا در نهایت سپاهان در یک دیدار دوستانه حریف تهرانی خود را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها