X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مرداد 1394, 13:51
کد خبر: 9872
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 9

کری ‌خوانی مقابل دوربین های تلویزیونی!

فوتبال فدای سرتان، حرمت سپاهان را حفظ کنید!

فوتبال فدای سرتان، حرمت سپاهان را حفظ کنید! فوتبال فدای سرتان، حرمت سپاهان را حفظ کنید!
به گزارش طوفان زرد ، تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی خودش در جریان رقابتهای لیگ برتر موفق به شکست استقلال خوزستان شد تا به همراه استقلال و ملوان تنها تیم های ۳ امتیازی هفته اول باشند.
سپاهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی خودش به میدان رفت و حتی غیبت بازیکنان خارجی این تیم هم باعث نشد تا شاگردان حسین فرکی فرصتی برای کسب امتیاز به استقلال خوزستان بدهند.
البته از لحاظ فنی ایراداتی به تیم حسین فرکی در این مسابقه وارد است که مطمئنا در ادامه رقابت های لیگ و بهبود شرایط بدنی بازیکنان کیفیت بازی این تیم هم بالاتر خواهد رفت تا سپاهان همچنان شانس رسیدن به قهرمانی لیگ را داشته باشد.
اما یکی از نکات عجیب و تاسف آور این مسابقه که از چشم دوربین‌های تلویزیونی هم پنهان نماند کری خوانی لفظی محمدرضا خلعتبری و وریا غفوری در این مسابقه بود که نقطه تاریکی را در عملکرد این تیم در مقابل استقلال خوزستان به ثبت رساند.
سالهای زیادی از زمانیکه درگیری فیزیکی علی بداوی و رحمان رضایی مدافعان سابق تیم ملی تبدیل به سوژه روز رسانه های ورزشی جهان شد گذشته و در طی این مدت مواردی خفیف تر از این را هم در لیگ برتر خودمان دیده ایم اما شرایط در باشگاه سپاهان مطمئنا متفاوت تر با بقیه باشگاه هاست و انتظاری که از بازیکنان این تیم می رود مطمئنا از بازیکنان استقلال خوزستان و سیاه جامگان نمی رود که به تازگی حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند.
هم خلعتبری و هم غفوری در طی سالهای گذشته سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم داشته اند و مطمئنا با بازی در سطح حرفه ای آشنایی کامل دارند و حتما این نکته را می دانند که در یک مسابقه پخش مستقیم تلویزیونی که شاید تعداد بیننده هایش از مرز میلیون هم فراتر برود باید مراقب رفتار فردی خودشان در داخل زمین باشند.
خیلی از نوجوانان علاقمند به فوتبال این دو بازیکن را به عنوان الگوهای زندگی فوتبالی خودشان می شناسند و دیدن این رفتار عجیب و صددرصد غیر حرفه ای ممکن است منجر به صدمات جبران ناپذیری شود.
در ورزش فوتبال همانطور که ممکن است موقعیت گل به راحتی ایجاد شود به همان اندازه هم امکان هدر رفتن موقعیتها وجود دارد و اگر قرار باشد که بابت هر توپ لو رفته بازیکنان اینطور به یکدیگر پرخاش کنند که سنگ بر سنگ بند نخواهد شد.
البته این اتفاق در تیم فوتبال سپاهان مسبوق به سابقه است و در سال گذشته هم محمدرضا خلعتبری در جریان بازی تیمش در مقابل گسترش فولاد درگیری لفظی شدیدتری هم با علی کریمی بازیکن جوان سپاهان پیدا کرد و حتی نزدیک بود که کار به جاهای باریک تر هم کشیده شود که خوشبختانه در نهایت ختم به خیر شد.
در این مسئله شکی نیست که محمدرضا خلعتبری بعد از سالها حضور در سطح اول فوتبال ایران به عنوان یکی از بزرگترهای تیم سپاهان شناخته می شود ولی اگر قرار باشد که او برای بازخواست همبازیان خودش در داخل زمین اینطور پرخاشگرانه از آنها بازجویی حضوری به عمل بیاورد شرایط به سود سپاهان نخواهد بود.
البته حسین فرکی از آن دسته مربیان اخلاق گرای فوتبال ایران است که در طی این چند سال نشان داده آنچنان اهل اغماض و چشم پوشی از تخلفات بازیکنان تیمش نیست ولی ای کاش این تذکر را به بازیکنانی مثل خلعتبری و وریا غفوری بدهد که در داخل زمین مسابقه جایی برای تسویه حساب وجود ندارد و بهتر است که در صورت بروز دلخوری از یکدیگر این گردگیری ها را به پایان مسابقه و داخل رختکن تیمشان موکول کنند نه اینکه در مقابل دوربین های تلویزیونی با بکار بردن الفاظی همچون “بچه پر رو” فضا را برای به حاشیه رفتن سپاهان فراهم کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها