X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 تیر 1394, 13:06
کد خبر: 8323
نظرات: 24

​پیام مدافع سپاهان به هواداران در آستانه جدایی

مرادمند: می‌روم اما اثبات خواهم کرد فرزند مكتب سپاهان هستم

مرادمند: می‌روم اما اثبات خواهم کرد فرزند مكتب سپاهان هستم مرادمند: می‌روم اما اثبات خواهم کرد فرزند مكتب سپاهان هستم
مدافع تیم فوتبال سپاهان که در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته پیامی را خطاب به هواداران قهرمان لیگ، منتشر کرد.
به گزارش ایمنا، محمدحسین مرادمند که چندی پیش از تلاشش برای جدایی از سپاهان خبر داد در آستانه جدایی از این تیم پیامی را خطاب به هواداران سپاهان منتشر کرده است. متن این پیام که در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار گرفته است را می‌خوانید:
«طنین فریادهایت هنوز مرا به بغض زیبایی می‌کشاند که گویی سال‌هاست در نسوجم نهادینه شده است. هوادار، من کودک بودم که مهر تو در قفس سینه‌ام بجای دل تپیدن گرفت. بیاد داری حتما پسرک چهارده ساله ای را که توپ و پیراهن طلایی سپاهان همه رویایش بود، اینکه روزی نامش کنار نام آوران و اسطوره های ماندگار تاریخ پر افتخار پر افتخار ترین باشگاه ایران قرار گیرد همه انگیزه و نای زانوانش را معنی می‌کرد.
چه غمی از این بیش که بر حسب تداوم و استمرار آتیه ورزشی ام ناگزیر به فراغ شده ام. چه از این غم بارتر که دیگر رنگ باشکوه زرین پیراهنم به رنگ قلب تو نیست، اما می‌دانم، ایمان دارم روزی نه چندان دور باز هم آغوش خواهی گشود بروی همان کودک چهارده ساله ای که در آغوش تو جان گرفت.
اینک اگر در هر دیار و هر کجای این کره خاکی هستم و باشم آن به آن و لحظه به لحظه امید به حضور دوباره در اوج غریو ها و فریاد های از سر شادمانی توست که مرا به سخت کوشیدن وا می‌دارد.،
می‌روم اما هر کجا باشم اثبات خواهم کرد فرزند مکتبی هستم (مكتب سپاهان)که تو هوادار آنی. دم آخر برایم دستی بتکان یار همیشه جاوید که خوب می‌دانم جدایی‌مان را عمریست بس کوتاه، دوستت دارد حسين که در سینه اش حک کرده است نام زيباي تو، عاشق توست ای هوادار خوش غیرت سپاهان»
مرادمند: می‌روم اما اثبات خواهم کرد فرزند مكتب سپاهان هستم
عکس از رسول کیانی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها