X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1399, 07:01
کد خبر: 33372
خبرنگار: khani
نظرات: 9

سرپرست سپاهان بعد از اعتراض سایپایی ها:

نارنجکها بیرون از استادیوم بود

نارنجکها بیرون از استادیوم بود رضا فتاحی می گوید داوران مسابقات نباید به ضرر تیم هایی سوت بزنند که نیمکت های ساکتی دارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، آتش بازی‌ای که باشگاه سپاهان در روز دیدار برابر سایپا به مناسبت تولد محرم نویدکیا در نظر گرفته بود، همزمان شد با گل سجاد شهباززاده تا مسئولان باشگاه سایپا علیرغم اینکه یک هفته از این مسابقه سپری شده، بارها در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره کنند.
رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی که با برنامه فوتبال برتر داشت، با اشاره به این موضوع بیان کرد: متاسفانه مسئولان باشگاه سایپا پس از بازی مدام در حال مصاحبه هستند و خیلی این موضوع را بزرگ کردند.
او ادامه داد: محرم نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان است و مردم چند سال منتظر بازگشت او هستند. در بازی با سایپا هم هماهنگ شده بود که جشن تولدی گرفته شود ولی از بیرون ورزشگاه ترقه زدند و دوستان بزرگش کردند.
فتاحی سپس با تاکید بر اینکه ترقه ها و صدای انفجار از بیرون بوده است، در پاسخ به این سوال که چه کسانی این کار را کرده بودند، بیان کرد: خب عرض کردم که محرم نویدکیا چهره محبوبی است. ما فقط آبشارهای رنگی استفاده کردیم ولی از بیرون ترقه زدند. این صداها در روند بازی هیچ تاثیری نگذاشته است و اگر چنین اتفاقی می افتاد، ناظر بازی را متوقف می‌کرد. تیم هایی که هوادار ندارند، یک مقدار شور و حال هواداران برایشان سخت است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: آرزو می کنیم که کرونا هرچه زودتر از بین برود ولی این موضوع به نفع تیم هایی شده که هوادار ندارند. دوستان خیلی این موضوع را بزرگ کرده اند. ما توضیحات خودمان را به کمیته انضباطی اعلام کرده ایم و اگر حرف هایی که دوستان زده اند و می گویند محرومیت مادام العمر باید به سپاهان بدهید، تیم های ایتالیایی چه اتفاقی برایشان رخ خواهد داد.
میثاقی که قانع نشده بود بار دیگر در مورد این موضوع پرسید که چطور ممکن است برنامه باشگاه سپاهان با ترقه هایی که از بیرون زده شده، هماهنگ بوده، توضیح داد: خب مردم اصفهان محرم نویدکیا را خیلی دوست دارند. من باز هم تاکید می کنم که این موضوع تاثیری در جریان بازی نداشته است.
فتاحی بار دیگر در پاسخ به اصرار میثاقی گفت: وقتی کاری را نکرده ایم، چرا باید ترقه های بیرون ورزشگاه را گردن بگیریم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان با اشاره به بازی برابر نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: تا دقیقه 45، نزدیک به سی هوادار در جایگاه نشسته بودند و ما اعتراض کردیم. درنهایت در پایان نیمه اول آنها از سکوها خارج شدند. فکر می کنم سازمان لیگ به تیم نفت برای این موضوع اجازه داده بود.
فتاحی سپس با تمجید از محرم نویدکیا با انتقاد از تصمیمات داوری علیه سپاهان عنوان کرد: محرم نویدکیا حجب و حیای خاصی دارد و اعتراض نمی کند. صد در صد گل ما مقابل نفت مسجد سلیمان درست بود. یک پنالتی صد در صد روی امید نورافکن نگرفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها