X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 دی 1400, 11:07
کد خبر: 34455
خبرنگار: khani
نظرات: 4

از کیفیت کنت بسیار راضی هستیم

مرزبان: هنوز هم خودمان را مدعی می‌دانیم

مرزبان: هنوز هم خودمان را مدعی می‌دانیم مربی سپاهان می‌گوید این تیم تلاش می‌کند به دور از حاشیه کار کند تا به هدفش برسد و خودشان را هنوز جزو مدعیان می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برتری ۲ بر صفر سپاهانی‌ها مقابل شهرخودرو اظهار کرد: بازی سختی مقابل شهرخودرو داشتیم چون آن‌ها بسیار فشرده دفاع می‌کردند. این پیروزی وضعیت و حس ما را تغییر می‌دهد چون پیش از این دو شکست تلخ داشتیم و این شکست‌ها حق ما نبود و تیم بهتری بودیم. تمام زوایای بازی و آمار نشان می‌داد در هر دو بازی که شکست خوردیم از حریفان برتر بودیم. از نتیجه بازی‌ها ناراضی بودیم اما از فرم و اتحاد درون تیمی راضی بودیم. بازیکنان این کیفیت بزرگ را با شرایط تاکتیکی و همبستگی جواب می‌دهند.

او ادامه داد: می‌خواهیم در این راه ثبات داشته باشیم و در نتیجه گیری موفق‌تر کار کنیم. ما هدف را برای خودمان مشخص کردیم که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی وارد لیگ شویم. باید بتوانیم تا روز آخر مدعی قهرمانی بمانیم و طبیعی است در طول یک سال تیم‌ها دچار فراز و نشیب می‌شوند اما مهم این است که بتوانیم این مساله را کنترل کنیم که خوشبختانه این کار را توانستیم انجام دهیم. مهم است که کیفیت فوتبال خوبی داشته باشید و این باعث می‌شود نتیجه‌ها به سمت شما برگردد و می‌توانید در کار خودتان موفق باشید.

مربی سپاهان با بیان اینکه " با وجود شکست ها کیفیت خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم" عنوان کرد: ما هنوز هم خودمان را به عنوان یکی از مدعیان می‌دانیم و برای این آرمان مبارزه می‌کنیم چون در بین بازیکنان، باشگاه و کادرفنی اتحاد خیلی بزرگی وجود دارد. برای رقبا احترام زیادی قائل هستیم و آن‌ها هم دارند برای قهرمانی مبارزه می‌کنند اما همگی اعضای تیم به هدف‌مان اعتقاد داریم و می‌خواهیم برایش مبارزه کنیم تا بتوانیم جام قهرمانی را به اصفهان بیاوریم و به مردم این شهر تقدیم کنیم. اهداف ما واقعی هستند و روی آن داریم کار می کنیم. پارسال توانستیم ۶۵ امتیاز بگیریم و امسال هم اهداف ما تغییر ناپذیر هستند. تلاش می‌کنیم به دور از حاشیه به این هدف بزرگ برسیم.

مرزبان درباره عملکرد کریستوفر کنت، دروازه‌بان سپاهانی‌ها گفت: از عملکرد او بسیار راضی هستیم چون یکی از باکیفیت‌ترین دروازه‌بان‌هایی بوده که در سپاهان بازی کرده است. او انسان خوبی است، با تیم ما خیلی خوب هماهنگ شده است، خروج‌های خوبی دارد، بازی با توپش خوب است و باتوجه به اینکه تیم ما بالا بازی می‌کند، پشت دفاع ما را جمع می‌کند. او در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کرده و بازیکن ثابت بوده است. ما از کیفیت او بسیار راضی هستیم و اعتقاد داریم در دراز مدت می‌توانیم خوشحال باشیم که چنین دروازه‌بانی را جذب کردیم.

او در پاسخ به این سوالی درباره نقل و انتقالات نیم‌ فصل، بیان کرد: محرم نویدکیا لیگ ایران را به خوبی می‌شناسد و بررسی می‌کند چه بازیکنانی ممکن است جدا شوند و یا چه ضعف‌هایی در تیم وجود دارد. اگر لازم باشد جلساتی را هم برگزار می‌کنیم اما مهم نظر سرمربی تیم خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها