X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1400, 11:42
کد خبر: 34465
خبرنگار: khani
نظرات: 1

خبر خوش مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان؛

پروژه های جدید سپاهان در نقش جهان در راه است

پروژه های جدید سپاهان در نقش جهان در راه است پس از رونمایی از میکسزون مجلل باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، مدیر روابط عمومی این باشگاه از پروژه های آتی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته و پیش از دیدار سپاهان مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان،‌ از میکسزون شیک و مجلل باشگاه که در این ورزشگاه احداث و راه‌اندازی شده رونمایی شد و به شدت مورد توجه رسانه ها و مخاطبین فوتبال قرار گرفت.

علی ناظری،‌ مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در این خصوص به ایلنا گفت: میکسزون ورزشگاه نقش جهان ایده گرفته از بهترین ورزشگاه‌های روز دنیاست که در یک پروژه 30 تا 40 روزه بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. این میکسزون با رعایت تمام آیتم های کیفی که در ورزشگاه های بزرگ و روز دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد ساخته شده و برای اولین بار در ورزشگاه‌های ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و فکر می‌کنم نمونه آن را در ایران نداشته باشیم.

وی افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته اهداف دیگری در جهت توریسم ورزشی و بهره برداری از موزه ورزشی باشگاه سپاهان در آیتم‌های مختلف در ورزشگاه نقش جهان در نظر داریم که به زودی از آنها هم رونمایی می‌شود. این پروژه در چند فاز در قالب غرفه‌های یادگاری بازیکنان قدیمی و مفاخر باشگاه و جام ها و افتخارات قرار است به بهره برداری برسد و در ادامه پروژه های دیگری هم در دستور کار داریم که به زودی در خصوص آن توضیحات لازم ارائه و پس از رونمایی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها