X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 خرداد 1401, 12:26
کد خبر: 34702
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نقل‌وانتقالات؛

علی کریمی در آستانه سپاهانی‌شدن/مذاکرات کریمی با سپاهان در اصفهان

علی کریمی در آستانه سپاهانی‌شدن/مذاکرات کریمی با سپاهان در اصفهان علی کریمی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال کایسری‌اسپور ترکیه در چند قدمی پیوستن به سپاهان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به قنل از خبرنگار ایمنا، علی کریمی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال کایسری‌اسپور ترکیه و بازیکن اسبق تیم‌های سپاهان، استقلال، دیناموزاگرب و لوکوموتیو زاگرب کرواسی، القطر و الدحیل قطر به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کمر یک‌سال از میادین دور بود و می‌خواهد فصل جدید به مستطیل‌سبز برگردد.

کریمی هم‌اکنون از دو تیم سپاهان و استقلال پیشنهاداتی دارد و میان این دو تیم یکی را در نهایت انتخاب خواهد کرد تا پیراهن آبی یا طلایی را در لیگ بیست‌ودوم بر تن کند.

مدیران باشگاه استقلال هنوز به‌طور رسمی با او مذاکره نکرده‌اند و در صورتی‌که مصدومیت وی کامل برطرف شده باشد به سراغش می‌روند.

اما بر اساس منابع موثق خبرنگار ایمنا، ایجنت کریمی روز گذشته در مجموعه باغ‌فردوس و باشگاه سپاهان حضور داشت و امروز هم خود علی کریمی به اصفهان آمده تا مذاکراتی را با ساکت و مدیران باشگاه سپاهان انجام دهد. این هافبک ۲۸ ساله جدی‌ترین هدف سپاهان در این روزها به‌شمار می‌رود.

با توجه به علاقه کریمی به سپاهان و تلاش مدیران اصفهانی برای نخستین خرید نقل‌وانتقالات تابستانی، انتظار می‌رود مذاکرات به‌خوبی پیش رود و بار دیگر علی کریمی را در پیراهن سپاهان ببینیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها