X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 تیر 1401, 10:57
کد خبر: 34752
خبرنگار: khani
نظرات: 0

گردهمایی کادر فنی جذاب سپاهان در ترکیه

گردهمایی کادر فنی جذاب سپاهان در ترکیه حضور یک کادر فنی سرشناس در سپاهان سبب شده نگاه‌ها به این تیم ویژه و دقیق‌تر شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، اگرچه طی دو فصل گذشته نیز با حضور چهره‌ای خاص به نام محرم نویدکیا نیمکت سپاهان جذابیت خاصی داشت و رفتار متفاوت این مربی جوان نیز به این جذابیت افزوده بود، اما حالا برخلاف دو سال گذشته که محبوب‌ترین چهره ورزش اصفهان روی نیمکت زردپوشان اصفهانی بود، فرصت حضور یک مربی درکلاس جهانی فراهم شده که این مربی نیز دستیاران شناخته شده‌ای را با خود به ایران آورده است.
مورایس در سه کشور سابقه قهرمانی دارد و مهم‌تر اینکه در بالاترین سطح جهان در کنار مورینیو حضور داشته و توانسته با اینترمیلان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کند.
هوگو آلمیدا دیگر چهره سرشناس نیمکت سپاهان در فصل پیش رو خواهد بود که در با سابقه قهرمانی با مورینیو در پورتو و سابقه طولانی در بهترین باشگاه‌های دنیا بسیار مورد توجه قرار دارد.
ژوزه مورایس همچنین، ژوائو پدرو را به عنوان مربی بدنساز و کمک مربی به کادر فنی سپاهان اضافه کرده است که او هم به همراه ژوزه مورایس در چلسی، اینتر میلان و رئال مادرید از دستیاران ژوزه مورینیو بوده و در تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه، آ ا ک آتن یونان، بارنزلی انگلیس، چونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی و الهلال عربستان به عنوان مربی بدنساز در کنار ژوزه مورایس فعالیت کرده است.
پائولو سانتوس هم در فصل پیش رو مربی گلرهای سپاهان خواهد بود؛ مربی ای که در تیم های پورتو، بنفیکا و براگا در رده باشگاهی به میدان رفته و سابقه حضور در تیم ملی پرتغال را هم دارد. درنهایت میگوئل تکسیرا دیگر دستیار پرتغالی مورایس است که پنجمین سال حضورش در این تیم را تجربه خواهد کرد.
این افراد در فصل پیش رو نیمکت جذابی را در کنار یکدیگر تشکیل می‌دهند که در این تصویر نیز در حاشیه اولین تمرین سپاهان در کنار فردین فقیهی که به عنوان مترجم به کارش در سپاهان ادامه می‌دهد احتمالا برای چگونگی اجرای آیتم‌های طراحی شده گرد هم آمده‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها