X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مرداد 1401, 06:42
کد خبر: 34782
خبرنگار: khani
نظرات: 0

استقلال برنامه‌ای برای عبور از مدافعان حریف نداشت

کربکندی: سپاهان آرامش بیشتری داشت

کربکندی:  سپاهان آرامش بیشتری داشت پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم سپاهان آرامش بیشتری از تیم استقلال داشت و حتی مورایس سرمربی طلایی‌پوشان نسبت به سرمربی استقلال با آرامش در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رسول کربکندی در گفت‌وگو با میزان، درباره ارزیابی‌اش از بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند و موقعیت آن چنانی در بازی ندیدیم. البته استقلال در نیمه اول بهتر بازی کرد، اما سپاهان از اشتباهات خط دفاعی حریف استفاده کرد و ۲ گل به ثمر رساند.

وی ادامه داد: سپاهان بعد از زدن ۲ گل تجمع دفاعی‌اش را بیشتر کرد و استقلال برنامه‌ای برای عبور از سد مدافعان حریف نداشت و آبی‌پوشان به ارسال‌های بی‌هدف روی آوردند که ۲ ساعت دیگر هم بازی طول می‌کشید، آنها نمی‌توانستند گل بزنند. استقلال با وجود اینکه ۳ دفاعه بازی می‌کرد، اما مدافعانش پراشتباه بودند. این تیم باید برای خط دفاعش فکری کند چرا که در آینده از این نقطه ضعف ضربه خواهد خورد.

*هر رکوردی شکستنی است

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد : سپاهانی‌ها حرفه‌ای دفاع کردند و در چند صحنه هم در ضد حمله خطرساز بودند و در نهایت ۳ امتیاز ارزشمند دیدار خارج از خانه را به دست آوردند که در آینده به دردشان می‌خورد.

کارشناس فوتبال در مورد آرامش مورایس در کنار خط تصریح کرد: تیم سپاهان آرامش بیشتری نسبت به استقلال داشت و حتی مورایس سرمربی طلایی‌پوشان نسبت به سرمربی استقلال با آرامش در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد.

کربکندی درباره شکست رکورد شکست ناپذیری استقلال بعد از یکسال تاکید کرد: هر رکوردی شکستنی است و مادام العمر باقی نمی‌ماند. استقلال فصل خوبی را در سال گذشته پشت سرگذاشت و قهرمان شد، اما این تیم در اولین بازی خود در فصل جدید در خانه‌اش و بدون تماشاگران خود باخت و کار سختی در آینده دارد.

*پتانسیل چند تیم‌ برای قهرمانی بالاتر از تیم‌های دیگر است

وی درباره اینکه سپاهان خودش را به عنوان یک مدعی قهرمانی معرفی کرد، عنوان کرد: از اکنون نمی‌توانیم درباره قهرمان فصل جدید صحبت کنیم، اما سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی بهتری نسبت به مابقی تیم‌ها برای فصل جدید کردند و پتانسیل این تیم‌ها بالاتر از تیم‌های دیگر برای قهرمانی است.

کربکندی درباره بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: پیروزی تیم هوادار در اراک و برتری سپاهان مقابل استقلال قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه آزادی نتایج غیرقابل پیش‌بینی در هفته اول لیگ برتر فوتبال بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها