X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1394, 10:12
کد خبر: 10398
خبرنگار: lark
نظرات: 9

اختصاصی طوفان زرد

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا
اولین دیدار لیگ برتر انگلیس بین تیم های منچستر یونایتد و تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که در پایان شاگردان فان خال توانستد تیم تاتنهام را شکست دهند. تک گل این دیدار از روی اشتباه والکر، بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 22 به ثمر رسید. آبی های لندن در این هفته نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 مقابل سوانسی دست پیدا کنند. آنها که پیش فصل را با نتایجی ضعیف پشت سر گذاشته بودند، امیدواری داشتند که با کسب یک پیروزی ثابت کنند که همه آن نتایج تنها یک اتفاق بوده است اما در اثبات این موضوع ناموفق بودند. شاگردان مورینیو در هفته دوم در ورزشگاه اتحاد بازی سختی مقابل منچستر سیتی خواهند داشت. آرسنال در روزی که پیتر چک عملکرد ضعیفی داشت با دو گل مغلوب شاگردان اسلاون بیلیچ در تیم وستهام شد. لیورپول موفق شد با یک گل استوک سیتی را شکست دهد. شوت دیدنی فیلیپه کوتینیو در آخرین دقایق بازی، گلی دیدنی و عصری دلپذیر را برای قرمزهای آنفیلد مهیا ساخت. این شوت که از پشت محوطه جریمه نواخته شده بود، یادآور گل فرناندو تورس در نخستین بازی فصل 09-2008 در زمین ساندرلند بود. در آخرین دیدار از این هفته در فصل جدید 2015/16، دو تیم منچستر سیتی و وست بروم به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان پیگرینی با یک نمایش زیبا و جذاب موفق به شکست حریف خود شدند.



در دیدار افتتاحیه رقابت های فصل جدید لوشامپیونه شاگردان لوران بلان در تیم فوتبال پاری سن ژرمن به مصاف لیل فرانسه رفتند که در پایان بازی این پاریسی ها بودند که با وجود 10 نفره شدن یک پیروزی دشوار را جشن گرفتند. تیم فوتبال مارسی مغلوب کان شد. موناکو 3 امتیاز بازی با نیس را به حساب خود واریز کرد و لوریان تیم فوتبال لیون را متوقف کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها