X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1394, 11:18
کد خبر: 10634
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال (جمعه) با برگزاری ۶ بازی از ساعت ۱۷ آغاز شد. تیم تاسیسات دریایی در اصفهان مهمان کاشی نیلو بود. این بازی در نهایت با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ به سود شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید. در این بازی دروازبان کاشی نیلو اخراج شد. گیتی پسند نیز در مشهد مقابل فردوسی این شهر به دردسر افتاد. شاگردان خوراکچی در این بازی ابتدا با دو گل عقب افتادند اما در ادامه با دو گل علی عابدین کار به تساوی کشیده شد. اما این پایان کار نبود و مصطفی طیبی در دقایق پایانی دو گل برای فردوسی زد تا مشهدی ها بازی را با نتیجه چهار بر دو به سود خود به اتمام برسانند.



تیم ملی دو ومیدانی ایران جهت حضور در پانزدهمین دوره رقابت‌های جهانی دوومیدانی، ساعت 20 سه‌شنبه 27 مردادماه تهران را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.
کاروان ایران برای نخستین بار در مسابقات جهانی با 6 ورزشکار به نام‌های احسان حدادی، لیلا رجبی، حسن تفتیان، رضا قاسمی، محمدحسین ابارقی و محمدجعفر مرادی به مصاف بزرگان این رشته می‌شود. گفتني است رضا قاسمي ملي پوش اصفهاني چندي پيش با ركوردشكني در مسابقات جام كازانف موفق به كسب سهميه المپيك و مسابقات جهاني شد.



مرحله اول مسابقات گرندپريكس در سال 2015، از روز جمعه 23 مردادماه با حضور 245 هوگوپوش مطرح تكواندوي جهان در 4 وزن المپيكي زنان و مردان آغاز و شب گذشته يكشنبه پس از 3 روز پيكار به پايان رسيد. ايران يك طلا در گروه زنان و يك طلا و یک برنز در گروه مردان بدست آورد. تيم ملي تكواندوي كشورمان كه در گروه مردان، از 3 ملي پوش خود به دليل مصدوميت بي‌بهره بود با 4 هوگوپوش در اين رقابت‌ها حضور داشت كه ماحصل آن يك طلاي ارزشمند توسط فرزان عاشورزاده و يك مدال برنز توسط ابوالفضل يعقوبي بود.
دو نماينده ديگر كشورمان عليرضا نصرآزاداني و مسعود حجي زواره در راند طلايي نتيجه را به رقباي خود واگذار كردند اما در گروه زنان، 3 تكواندوكار از ايران بر روي شياپ چانگ رفتند كه در روز اول اين رقابت‌ها اكرم خدابنده پس از يك پيروزي نتيجه را به نماينده روسيه واگذار كرد و شكرانه ايزدي نيز در راند طلايي به تكواندوكار كره جنوبي باخت.
كيميا عليزاده نيز شب گذشته يكشنبه در يك نمايش خيره كننده، تمامي عنوان‌داران تكواندوي جهان را يكي پس از ديگري از پيش رو برداشت و در اولين سابقه حضورش در اين رقابت ها مدال طلا را ضرب كرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها