X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 مرداد 1394, 10:06
کد خبر: 10818
نظرات: 9

قهرمانی در جام چهار جانبه تهران

نوستالژیک های سپاهانی من

نوستالژیک های سپاهانی من نوستالژیک های سپاهانی من
در مطالب این سرویس پایگاه خبری طوفان زرد تصویری خاطره انگیز از بازیکنان ،افتخار آفرینی ها ،شکست ها ،پیروزی ها و یا عکس های تیمی ادوار گذشته منتشر می شود تا از هواداران خواسته شودجمله ،عبارت یا دیدگاهی که در اولین مشاهده تصویر به طور آنی از اذهانشان عبور می کنند را از طریق درج نظر در همان مطلب اعلام کنند.





سپاهان قهرمان جام اتحادیه چهار جانبه تهران شد ،استقلال سوم! (جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۸۲)
تیم فوتبال سپاهان اصفهان درفینال چهار جانبه تهران با غلبه بر پاس به مقام قهرمانی دست یافت.
فینال این بازی ها درحالی برگزار شد كه نیمه نخست دیدار گلی در برنداشت ، اما تیم سپاهان توانست درنیمه دوم با نتیجه سه بریك نتیجه را به سود خود رقم بزند. پیش از آن تیم فوتبال استقلال تهران با غلبه بر تیم فوتبال الوصل امارات مقام سومی این مسابقات را از آن خود كرده بود. گلهای استقلال را نیكبخت دوبار و قربانی یك بار به ثمر رساندند .در دیدار رده بندی نیز تیم استقلال تهران موفق شد با برتری3 بر2 در مقابل الوصل امارات ، درجای سوم قراربگیرد.

درحاشیه :
- بهروز رهبری فر مدافع سابق تیم پیروزی كه در این فصل به تیم پاس پیوسته است توانست نخستین گل خود را در لباس تیم پاس به ثمر برساند. این گل كه به دروازه خودی زده شد سومین گل تیم سپاهان محسوب گردید.
- پس از بازی رده بندی بین تیم های استقلال تهران و الوصل امارات، علیرضا واحدی نیكبخت به عنوان بهترین بازیكن میدان معرفی شد.
- دردقیقه ی33 باز دیدار رده بندی ، " فرهاد مجیدی " با باز كردن دروازه تیم سابق خود توانست برای تیم الوصل امارت نخستین گل را به ارمغان آورد.
نوستالژیک های سپاهانی من
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها