X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 شهریور 1394, 10:53
کد خبر: 11026
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر جمعه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در مهمترین دیدار این هفته گیتی پسند با شکست مس سونگون احیا شد. تیم کاشی نیلو با نتیجه 2-1 بازی را به تیم شهروند ساری واگذار کرد و شهید منصوری قرچک هم به تساوی 3 -3 رسید. تیم گیتی پسند با 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.



در روز پایانی رقابت‌های مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک آبهای آرام، نمایندگان کشورمان صبح دیروز در قایق چهارنفره در فینال B به مصاف حریفان خود رفتند و در مجموع در رده هجدهم جهان قرار گرفتند.
امین بوداغی، سعید فضل اولی، احمدرضا طالبیان (ملی‌پوش اصفهانی) و علی آقامیرزایی ترکیب تیم 4 نفره ایران را تشکیل می‌دادند.
در این مسابقه نمایندگان ایران با حریفانی از ایتالیا، برزیل، آرژانتین، آلمان، قزاقستان، کانادا، کوبا و نروژ رقابت کردند که در نهایت قایقرانان آلمان، قزاقستان و آرژانتین در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.



در روز نخست پانزدهمین دوره رقابت‌های جهانی دوومیدانی، حسن تفتیان در ماده 100 متر موفق به ثبت رکورد 10:10 ثانیه شد. تفیتان که در دسته 6 با بزرگانی چون جاستین گاتلین آمریکایی رقابت می‌کرد در پایان با ثبت رکورد 10:10 به عنوان نفر چهارم از خط پایان عبور کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت اما رضا قاسمی ملی‌پوش اصفهانی و دیگر دونده ایران در گروه هفت‌ این رقابت‌ها نیز با زمان 10.25 ششم شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. در این دسته یوسین بولت نامدار و سریع‌ترین دونده جهان از جامائیکا و "حسن سعید" از مالدیو ، "یان کارلوس مارتینز" از دومنیکن، "فخری اسماعیل" از برونئی، "مایک راجرز" از آمریکا، "چوراندی مارتینا" از هلند و "لوی کادوگان" از باربادوس حضور داشتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها