X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 شهریور 1394, 18:09
کد خبر: 11351
خبرنگار: niloofar
نظرات: 7

بازي سپاهان و تراکتور حساس نيست

خلیل زاده: سپاهان هميشه تيم خوبي بوده است

خلیل زاده: سپاهان هميشه تيم خوبي بوده است خلیل زاده: سپاهان هميشه تيم خوبي بوده است
مدافع گلزن تراكتورسازي كه با مصدوميت او تراكتور نتوانست بعد بازي با گسترش مقابل پديده و استقلال صنعتي نتيجه مطلوبي بگيرد، به نظر مي‌رسد تيمش را برابر سپاهان همراهي خواهد كرد. شجاع خليل‌زاده برخلاف اين همه حاشيه به راه افتاده بابت ناكامي‌هاي تراكتور به نقل قولي از بختيار رحماني اكتفا مي‌كند كه يك روز در رختكن گفته هنوز دير نيست و او در فولاد با حسين فركي بعد از ۹ هفته ناكامي توانسته مقام قهرماني را به دست بياورد.

از مصدوميتي كه داشتي چه خبر؟
خدا را شكر اوضاع مصدوميتم بهتر است. با اين حال كمي در كشاله رانم كه دچار پارگي شده بود احساس درد مي‌كنم كه اميدوارم با كمك پزشكان تيم هرچه زودتر به بهبودي كامل دست پيدا كنم.

يعني به بازي با سپاهان مي‌رسي؟‌
با توجه به زماني كه تا بازي با سپاهان باقي‌مانده به اميد خدا فكر كنم به اين مسابقه برسم.

بعد از بازگشت شروع خوبي داشتي و دو گل زدي اما زود مصدوم شدي. واقعا علت اين همه مصدوميت بازيكنان تراكتور به خاطر چيست؟
خودم قبل بازي با گسترش يك مقدار مصدوميت داشتم اما چون دوست داشتم به فوتبال برگردم و انگيزه زيادي داشتم به زور و با درد بازي كردم. به نظرم ۵۰ درصد اين مصدوميتي كه نصيبم شد مقصرش انگيزه‌اي بود كه داشتم تا بتوانم بازي كنم و فكر مي‌كردم مي‌توانم ادامه دهم كه متاسفانه آنقدر فشار آمد كه كشيدگي كشاله رانم به پارگي منجر شد و اين همه من را از تركيب دور كرد.

و حتما مي‌داني بعد از درخشش تو در بازي با گسترش و زدن دو گل ديگر تراكتور نتوانست خوب بازي كند. دليل اين همه افت يا خوب نبودن را چه مي‌‌داني؟‌
به نظر من كه دليل اصلي عوض شدن تيم است. در كنار آن بنده خدا توني هم مدام بازيكن مصدوم روي دستش بود و در هر بازي دو، سه بازيكن را به اين خاطر در اختيار نداشت. به همين خاطر او در هر بازي مجبور شد يك تركيب متفاوت بفرستد و اين به نظر من دليل اصلي افت يا همان نتيجه نگرفتن تراكتور است.

پس معتقدي اين تراكتور مي‌تواند موفق باشد؟‌
من خودم چه توني به من بازي بدهد يا ندهد كاري ندارم اما واقعا اين مربي را دوست دارم. به نظرم تراكتور با توني مي‌تواند نتيجه بگيرد و شك نكنيد تراكتور با اين بازيكناني خوبي كه دارد مي‌تواند روي نوار موفقيت بيفتد.

يعني تا حدي كه بتواند به جمع مدعيان قهرماني اضافه شود؟
بختيار رحماني يك روز در رختكن گفت زماني كه من در فولاد بودم ما ۹ بازي با حسين فركي نتوانستيم نتيجه بگيريم اما در نهايت با اين مربي قهرمان شديم. تازه هنوز ابتداي ليگ هستيم و اصلا اتفاق خاصي نيفتاده است كه اين همه نگراني و حواشي به وجود آمده است. مطمئن باشيد با توجه به امتيازات باقي‌مانده و با هماهنگ‌تر شدن بچه‌ها به راحتي مي‌توانيم هم به جمع مدعيان برگرديم و هم به قهرماني فكر كنيم.

حتما مي‌داني كه بازي با سپاهان جداي اينكه براي خود تو حساس است براي تبريزي‌ها و طرفداران تراكتور هم به خاطر اتفاقات فصل گذشته بسيار مهم است. نظرت را درباره اين مسابقه بگو؟
سپاهان هميشه تيم خوبي بوده و يكي از صدرنشينان جدول مسابقات است. در كنار آن تراكتور هم چندين سال است كه به يكي از مدعيان اصلي ليگ ما تبديل شده كه هواداران پرشور و بازيكنان خوبي در اختيار دارد. به نظرم بازي بسيار جذابي از آب درخواهد آمد. با اين همه به نظر من اين بازي اصلا حساس هم نيست و يك بازي مثل ساير بازي‌هاي ليگ است و اميدوارم كه در نهايت تراكتور برنده و پيروز اين ميدان باشد.

حتما مي‌داني در اين بازي دوست تو محمدرضا خلعتبري به خاطر محروميت بازي نخواهد كرد. در صحبتي كه با او داشتيم مي‌گفت خيلي دوست داشته در ميدان باشد تا يكي، دو ضربه در بازي به تو بزند.
(خنده) محمدرضا يكي از بهترين دوستان من و از صميمي‌ترين افرادي است كه در تيم سپاهان داشتم. خيلي دوست داشتم اگر قرار است در بازي با سپاهان بازي كنم او هم مي‌توانست بازي كند تا آن موقع من هم در اين بازي جواب يكي، دو ضربه او را مي‌‌دادم. از همه اين شوخي‌ها گذشته چه در اين بازي باشم يا نباشم براي خلعتبري آرزوي موفقيت مي‌كنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها