X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 شهریور 1394, 12:33
کد خبر: 11552
خبرنگار: lark
نظرات: 10

علاقه پادوانی‌ها به سپاهان یا برعکس

ماجرای حضور برادر لئوناردو پادوانی در تمرینات تیم سپاهان

ماجرای حضور برادر لئوناردو پادوانی در تمرینات تیم سپاهان ماجرای حضور برادر لئوناردو پادوانی در تمرینات تیم سپاهان
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم سپاهان اصفهان در فصل نقل و انتقالات امسال خریدی پرسر و صدا داشت که اکنون هم با گذشت چند هفته از لیگ برتر هنوز بازار صحبت‌ها پیرامون این بازیکن داغ داغ است.

لئوناردو پادوانی مدافع فصل گذشته نفت تهران و بازیکن مورد علاقه حسین فرکی در فصل نقل و انتقالات امسال به عنوان مهمترین خرید سپاهان به این تیم پیوست تا طلایی‌پوشان را در مسیر تکرار موفقیت‌ها یاری کند اما خیلی زود از حضور در میادین منع شد.

این بازیکن برزیلی که در روزهای ابتدایی فصل به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش بود هنگامی که با رسیدن به بهبودی قصد حضور در میادین را داشت با مشکل دیگری مواجه شد، مشکلی که مانع از صدور کارت ITC وی و دیگر هموطنش در تیم سپاهان یعنی لوسیانو پریرا شد.

این مشکل بزرگ سبب شد که 2 بازیکن محبوب فرکی نتوانند این تیم رادر بازی‌های فصل پانزدهم تا اینجای کار همراهی کنند و حتی برخی جاها اعلام شده که این مشکل می‌تواند تا نیم فصل هم برای پادو و شیمبا دردسرساز شود و دست حسین فرکی همچنان در پوست گردو بماند.

اما این روزها که حرف مشکلات این بازیکن برزیلی نقل محافل شده و هنوز بلاتکلیف است دیده شده که الساندرو پادوانی برادر کوچک‌تر لئوناردو که به عنوان مهاجم در عرصه فوتبال فعالیت دارد، در تمرینات طلایی‌پوشان ظاهر شده تا در صورت جلب نظر حسین فرکی به این تیم بپیوندد.

الساندرو که چند روزی است با سپاهانی‌ها تمرین می‌کند حتی در بازی دوستانه روز گذشته این تیم با امیدهای باشگاه هم اجازه حضور در میدان را یافته و 2 گل هم برای سپاهان به ثمر رسانده است.

حالا مشخص نیست این خانواده پادوانی‌ها هستند که به خاطر علاقه به سپاهان یکی پس از دیگری برای حضور در جمع طلائی‌پوشان اعلام آمادگی می‌کنند یا اینکه علاقه حسین فرکی و سپاهان به خانواده پادوانی‌ها سبب شده که با وجود بلاتکلیفی لئوناردو، در همین ابتدای فصل سر و کله الساندور هم در سپاهان پیدا شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها