X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 شهریور 1394, 16:32
کد خبر: 11562
نظرات: 3

برادر پادوانی مهمان ماست

فرکی: دروغ است، کرمی گران قیمت ترین بازیکن لیگ نیست

فرکی: دروغ است، کرمی گران قیمت ترین بازیکن لیگ نیست فرکی: دروغ است، کرمی گران قیمت ترین بازیکن لیگ نیست
سرمربی تیم سپاهان گفت: دار و ندار فوتبالیست ها همین اندوخته ای است که در دوران بازی جمع می کنند.

حسین فرکی در گفت وگو با کاپ، درباره شرایط سپاهان اظهارداشت: در حال حاضر نگرانی ما پر کردن غیبت احسان حاج صفی و محرم نوید کیاست. ضمن اینکه دو بازیکن خارجی ما هم هنوز وضعیتشان مشخص نیست. با این وجود خوب تمرین می کنیم و امیدوارم بتوانیم در دو بازی آینده در جام حذفی و لیگ نتیجه بگیریم.

وی درباره حضور برادر پادووانی در تمرین سپاهان گفت: این بازیکن مهمان ماست و هنوز درباره حضورش در تیم تصمیم نگرفته ایم.

سرمربی سپاهان درباره شفاف سازی صورت گرفته از مبالغ کادر فنی و بازیکنان تیم های لیگ برتر از سوی سازمان لیگ گفت: من روی این موضوع حساسیتی ندارم اما باید تاکید کنم پولی که در فوتبال هزینه می شود در مقایسه با خیلی جاها ناچیز است.

وی ادامه داد: همین دیروز و پس از مصدومیت سرلک در تمرین با بازیکنان صحبت می کردم و می گفتم آینده شما در گرو همین اتفاقات است. ناگهان مصدوم می شوید و دیگر هیچ خبری از شما نخواهد بود. هرچند خوشحالم که سرلک بهبود پیدا کرده و امیدوارم او را سریعتر در میدان ببینم اما واقعیت این است که دار و ندار فوتبالیست ها همین اندوخته ای است که در دوران بازی جمع می کنند.

سرمربی سپاهان درباره اینکه باقریان مدیرعامل باشگاه گفته بود بین وی و کفعمی عضو هیات مدیره سپاهان اختلاف نظر کوچکی وجود داشته است گفت: من مصاحبه باقریان را خواندم اما باید بگویم نمی دانم چرا این بحث اساسا باز شد. کفعمی همیشه به من لطف داشته است و ممنون زحماتش هستیم.این ها بحث های درون خانوادگی است.

فرکی درباره اینکه گفته می شود عبدالله کرمی گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر است اظهار داشت: این موضوع دروغ است. بازیکنان دیگری هستند که کرمی بیشتر پول می گیرند اما در فهرست قراردادها ارقام کمتری برای آنها ثبت شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها