X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1394, 14:21
کد خبر: 11573
خبرنگار: sepahanfc
نظرات: 2

با سپاهانی‌ها مشکلی نداریم

عباسی: اگر نگاه ما رقابتی باشد، سازنده خواهد بود

عباسی: اگر نگاه ما رقابتی باشد، سازنده خواهد بود عباسی: اگر نگاه ما رقابتی باشد، سازنده خواهد بود


به گزارش طوفان زرد سعید عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دو دستیار ایرانی جدید تونی اولیویرا و این که آیا سرمربی تراکتورسازی خودش این افراد را انتخاب کرده است یا این که از سوی مدیریت باشگاه رحیم‌زاده و پژمان به وی معرفی شده‌اند، گفت: آقایان رحیم‌زاده و علیرضا پژمان با نظر تونی اولیویرا به کادر فنی تراکتورسازی اضافه شده‌اند. تونی اولیویرا فهرستی از کسانی را که مد نظرش بود، به ما ارائه کرد و ما هم رحیم‌زاده و پژمان را بر اساس آن فهرست جذب کردیم. دو روز پیش هم شخصا به تمرین تراکتورسازی رفتم و در مراسم معارفه این دو عضو کادرفنی شرکت کردم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه‌ای که با ذوالفقاری و تونی داشت، کدورت‌ها برطرف شده است، بیان کرد: همیشه با تونی جلسه می‌گذارم و مشکلات را بررسی می‌کنیم اما درباره جلسه اخیرمان باید بگیم که به تونی گفتیم شایعات زیادی بعد از اظهاراتش درباره ذوالفقاری مطرح شده است که او گفت منظوری آن چیزی نبوده که در رسانه‌ها منتشر شده است و بیشتر بحثش روی هماهنگی در کارها بوده است. در آن جلسه دوستان حرف زدند و بیشتر به دنبال پیش بردن کار بودند و بحث دلخوری مطرح نبود.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به پرسشی درباره افشای قرار بازیکنان لیگ برتر عنوان کرد: بحث افشای قرارداد چیزی نیست که بابتش نگرانی داشته باشیم. خوشبختانه قراردادهای ما دقیقا همان چیزی است که منتشر شده و ما در تراکتورسازی حتی یک ریال هم بالاتر از آن چه در قرارداد آمده پرداخت نمی‌کنیم اما درباره بازیکنان سرباز با توجه به نامه ستاد نیروهای مسلح دراین‌باره خواستیم تا تعدیلی صورت بگیرد تا کار بهتر پیش برود.

عباسی در پایان و در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات فصل گذشته نظرش راجع به مصاف با سپاهان در هفته آتی چیست و آیا نگرانی‌ای بابت بروز اتفاقات تلخ ندارد، گفت: اگر نگاه ما رقابتی باشد، سازنده خواهد بود اما اگر به مسائل دیگر مرتبط باشد باید بگویم که ما با سپاهان و بازیکنان و مسئولان آنها هیچ مشکلی نداریم و سعی می‌کنیم در یک فضای دوستانه به مصاف یکدیگر برویم. ما همه تلاش می‌کنیم تا امتیازهای لازم را کسب کنیم و در بازی با سپاهان هم امیدواریم بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها