X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1394, 16:49
کد خبر: 11577
خبرنگار: sszare78
نظرات: 2

برای دیدار با سفیر قزوین

7 بازیکن سپاهان به جام حذفی نمی رسند

7 بازیکن سپاهان به جام حذفی نمی رسند 7 بازیکن سپاهان به جام حذفی نمی رسند
سپاهان که در دو فصل گذشته در همان اولین گام از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت امسال به دنبال تغییر این روند است.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، شکستن این طلسم برای طلایی‌پوشان اصفهانی نباید کار چندان دشواری باشد زیرا اگر آنها در دو دوره قبلی بیرون از خانه مقابل رقبای لیگ یکی نفت آبادان و گل گهر سیرجان حذف شدند امسال این فرصت را دارند تا در خانه پذیرای سفیر آبیک قزوین باشند. هرچند گذشتن از سد این حریف دسته دومی نباید چالش خیلی دشوار برای سپاهان باشد اما تیم اصفهانی برای این مسابقه مشکل خاص خودش را دارد و آن بلندتر شدن لیست غایبان احتمالی این تیم برای این بازی است.

محرم نویدکیا، لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی که از ابتدای فصل تاکنون برای سپاهان بازی نکرده‌اند در دیدار برابر سفیر آبیک هم غایب خواهند بود. میلاد سرلک اواسط هفته در تمرینات تیم از ناحیه مچ پا مصدوم شد و سر از بیمارستان در آورد. هرچند مصدومیت هافبک 20 ساله سپاهان خیلی هم جدی نیست اما او که باید چند روزی استراحت کند به احتمال زیاد به این مسابقه نمی‌رسد. به غیر از سرلک سپاهان یک مصدوم دیگر هم دارد و آن وریا غفوری است که در اردوی تیم ملی با گرفتگی کمر مواجه شد و احتمالا در این بازی غایب است. نفرات دیگری هم هستند که حضورشان در این مسابقه در هاله‌ای از ابهام است. یکی از آنها مهدی شریفی است که امروز باید به همراه 7 بازیکن دیگر برای دریافت ویزای آمریکا از ایران به دوبی برود تا در صورتی که برای بازی با گوآم در لیست نهایی کارلوس کی‌روش قرار گرفت مشکلی برای سفر به این کشور نداشته باشد. شریفی به همراه دو بازیکن دیگر سپاهان که در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشتند یعنی وریا غفوری و علی کریمی تنها یک روز قبل از دیدار با سفیر آبیک به اصفهان می‌رسد. اولین دیدار سپاهان در چارچوب جام حذفی همچنین اولین مسابقه رسمی به حساب می‌آید که در آن سپاهان احسان حاج صفی را در اختیار ندارد.
جالب آنکه مثل سپاهانِ لیگ برتری، سفیر آبیک دسته دومی هم مسابقه روز جمعه اولین دیدار در چارچوب این فصل از رقابت‌های جام حذفی به حساب می‌آید زیرا حریفان نماینده قزوین در مراحل اول و دوم که به ترتیب، تیم‌های خلخال اردبیل و مقاومت تهران بودند از دیدار با این تیم انصراف دادند تا سفیر آبیک بدون دردسر و نیاز به حضور در هیچ مسابقه‌ای به یک شانزدهم نهایی جام حذفی صعود کرده و در این مرحله توفیق رویارویی با قهرمان لیگ برتر را پیدا کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها