X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1394, 17:06
کد خبر: 11580
خبرنگار: HSH
نظرات: 2

امیدوارم بتوانم برای سپاهان مثمرثمر باشم

گردان: قطعا هدفمان حفظ صدر جدول است

گردان: قطعا هدفمان حفظ صدر جدول است گردان: قطعا هدفمان حفظ صدر جدول است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، شهاب گردان در گفت و گویی، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را دنبال می کنیم و به دنبال این هستیم تا در جام حذفی با‌ آمادگی کامل شرکت کنیم. البته مصدومیت دو بازیکن جوانمان کار را سخت کرده اما مشکلی نیست و برای موفقیت تلاش می کنیم.
وی درباره عملکرد خوب خودش درون دروازه سپاهان بیان داشت: خداراشکر می کنم که روند خوبی را طی کردم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و برای سپاهان مثمرثمر باشم.
دروازه بان تیم سپاهان با اشاره به اظهارات رحمان احمدی درباره خودش تاکید کرد: رحمان دروازه بان بزرگی است. یکی از مسائلی که باعث شده دروازه بانان سپاهان شرایط خوبی داشته باشند این است که ما دو نفر با هم رفاقت خوبی داریم و پشت همدیگر هستیم تا هرکدام بازی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از رحمان احمدی ممنونم.
گردان درباره دیدار جام حذفی مقابل سفیر آبیک قزوین تاکید کرد: تیم ما در دو سال گذشته و بعداز قهرمانی در حذفی نتوانسته این جام را خوب شروع کند. ما دو سال است هفته اول مقابل تیم های گمنام می بازیم اما امسال باید با قدرت ظاهر شویم و بتوانیم برای موفقیت تلاش کنیم. قطعا کارمان آسان نیست اما خوش بین هستم که بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم.
وی درباره دیدار با تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد:‌ تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد اما این مساله باعث حساسیت بازی نمی شود. ما کار خودمان را می کنیم و برای ۳ امتیاز می جنگیم . قطعا هدفمان حفظ صدرجدول است و برای این منظور باید در تمام بازی ها برای برد به میدان برویم.
دروازه بان سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا اتفاقات روز آخر لیگ سال گذشته باعث ایجاد حاشیه دربازی آینده سپاهان و تراکتورسازی نمی شود،‌ بیان داشت: خیر، آن اتفاقات ربطی به تیم سپاهان ندارد. هواداران ما که هیچ مشکلی با هواداران تراکتورسازی ندارند و فکر هم نمی کنم هواداران تراکتورسازی مشکلی داشته باشند. هواداران دو تیم همیشه رابطه خوبی داشته اند. یادم هست زمانی که ما صدرنشین بودیم برای تشویق سپاهان آمده بودند و حساسیت خاصی در این باره وجود ندارد.
گردان در پایان درباره شانس دعوتش به تیم ملی و اینکه احتمال کارلوس کی روش به دلیل ترک اردو توسط او در چند سال قبل دعوتش نکند،‌افزود:‌ من امیدوارم اینطور نباشد و اگر کی روش مرا دعوت نمی کند مساله فنی در میان باشد. تلاشم را خواهم کرد تا به تیم ملی برسم و امیدوارم این مهم حاصل شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها