X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1394, 17:40
کد خبر: 11584
خبرنگار: HSH
نظرات: 4

هیچ خبری از پادوانی و پریرا ندارم

فرکی: بازی ایران و هند را ندیده‌ام

فرکی: بازی ایران و هند را ندیده‌ام فرکی: بازی ایران و هند را ندیده‌ام
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، حسین فرکی در مورد شرایط سپاهان گفت: به بهترین شکل تمریناتمان را پیگیری می‌ کنیم. بازی جام‌حذفی با سفیر قزوین را پیش رو داریم که رویش شناختی نداریم به همین خاطر تمرکزمان روی عملکرد خودمان است. شناخت ما نسبت به حریف کم است و فقط می‌ دانیم که آنها در استان خود قهرمان هستند و تیم نسبتا جوانی دارند. ما هم هدفمان این است که از این بازی به نفع خودمان استفاده کنیم و در واقع هم به مرحله دوم برویم و هم اینکه پیش زمینه ای باشد برای بازی با تراکتور تا ما قبل از این دیدار وضعیتمان را بررسی کنیم.
او در مورد دیدار حساس با تراکتورسازی در هفته ششم لیگ‌برتر ادامه داد: امیدوارم که بازی جذابی را شاهد باشیم، تمرکز ما فعلا روی دیدار جام‌حذفی است.
سرمربی زردپوشان اصفهان در مورد اینکه چه زمانی وضعیت پادووانی و پریرا مشخص خواهد شد، گفت: ما همچنان منتظر رسیدن خبری موثق هستیم، با ای اف سی نیز ارتباط داریم. ما چند وقت است منتظر مشخص شدن این موضوع هستیم. ممکن است یک ساعت دیگر خبر از وضعیت این دو بدهند و شاید هم 5 روز دیگر همه چیز مشخص شود. بنابراین نمی‌ توانم تاریخ دقیقش را برای شما بگویم ولی هر چه زودتر از این دو خبری به ما برسد، زیرا این مساله به نفعمان است.
فرکی در مورد موضوع تکراری محرم نویدکیا و اینکه آیا خبر تازه ای از او در دست دارد یا خیر اضافه کرد: همچنان خبری نیست، انشاالله که هر چه زودتر او را ببینیم.
وی که قبلا شاگرد برانکو ایوانکوویچ بوده است درباره پیشنهاد تیم‌ملی کرواسی به برانکو نظرش را اینگونه بیان کرد: من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و از طریق رسانه ها این خبر را دنبال می‌ کنم و بهتر است خود آقای برانکو پاسخگوی شما باشد چون من نمی‌ دانم که این مساله چقدر واقعیت دارد، بنابراین نمی‌ توانم اعلام نظر کنم.
سرمربی سپاهان اصفهان در مورد پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل هند گفت: به دلیل مصادف بودن زمان تمرینمان با این دیدار متاسفانه شاهد نمایش ملی‌پوشانمان نبودم ولی بازی را ضبط کردم اما از شب گذشته تاکنون فرصت پیدا نکرده ام که فیلم ضبط شده را نگاه کنم ولی قطعا بازی را خواهم دید. ولی در مجموعه این را بگویم که زدن 9 گل و کسب 6 امتیاز و بازی کردن یکسری جوان در تیم‌ملی نکات مثبت بازی ایران با گوام و هند بود.
فرکی در پایان در مورد بازی کردن احسان حاج‌صفی در پست دفاع چپ در تیم‌ملی افزود: احسان حاج‌صفی سابقه بازی در پست های دفاع و هافبک چپ را دارد ولی با توجه به شناختی که از او دارم، استفاده از احسان برای کارهای هجومی موثرتر است اما تیم‌ملی در بخش دفاع چپ احساس خلأ می‌ کند و به همین دلیل از حاج‌صفی در آن پست استفاده شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها