X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 شهریور 1394, 19:10
کد خبر: 11587
خبرنگار: HSH
نظرات: 2

هر بازيکني دوست دارم رقم قراردادش محرمانه بماند

خلعتبري: حريف را دست کم بگيريم مثل سال قبل حذفيم

خلعتبري: حريف را دست کم بگيريم مثل سال قبل حذفيم خلعتبري: حريف را دست کم بگيريم مثل سال قبل حذفيم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاري موج، سپاهان که سال گذشته به راحتي از جام حذفي کنار گذاشته شد جمعه يک بازي برابر سفير قزوين دارد. تيمي که محمدرضا خلعتبري هرچند مي گويد براي آنها ناآشناست اما مي گويد نبايد دست کم گرفته شوند چون اين جام، جام شگفتي است و ممکن است مثل سال قبل به راحتي حذف شوند. با اين همه خلعتبري اميدوار است با نبودن پادواني و پريرا (شيمبا) و رفتن حاج صفي و نبودن محرم نويدکيا جاي خالي آنها هرچه زودتر پر شود چون وگرنه کار مشکلي سپاهان در پيش رو خواهد داشت.
در آستانه شروع دوباره مسابقات ليگ و استارت جام حذفي اوضاع سپاهان چطور است؟
ما اردويي را برگزار نکرديم اما در اين مدت تعطيلي ليگ تمرينات خوبي داشتيم. تيم در آستانه دوباره مسابقات ليگ و قبل از آن بازي اي که در جام حذفي داريم در شرايط خوبي به سر مي برد که اميدوارم بتوانيم نتيجه لازم را بگيريم.
چقدر از سفير قزوين به عنوان حريف روز جمعه خودتان در جام حذفي شناخت داريد؟
شناختي که از اين تيم نداريم اما نبايد آنها را دست کم بگيريم. من هم اعتقاد دارم جام حذفي جام شگفتي هاست و ديديد که در همين جام سال گذشته سپاهان در همان ابتداي کار حذف شد و نتوانست کاري از پيش ببرد. به همين خاطر بچه ها و کادرفني سپاهان به اين مساله کاملا واقف هستند تا بتوانيم با موفقيت در جام حذفي کار را پيش ببريم.
و براي بازي با تراکتورسازي؟
شک نکنيد بازي جذابي خواهد بود. مي دانم که تراکتوري ها شرايط سختي دارند و 3 امتياز بازي با ما براي شان بسيار اهميت دارد. همين مساله باعث مي شود هم ما و هم تراکتور يک بازي جذاب و لذت بخش را براي کسب کل امتياز مسابقه به نمايش بگذارند. البته ما با نبودن شيمبا و پادواني که کارشان متاسفانه درست نشد و در کنار آن نبودن حاج صفي و نويدکيا کاري سختي داريم و خودم هم که به خاطر محروميت نمي توانم به تيم کمک کنم، کاري سختي برابر تراکتور خواهيم داشت. با اين همه شک نکنيد بازيکن خوب سپاهان کم ندارد و با تمام تلاش براي پيروزي در اين بازي خانگي به ميدان خواهيم رفت.
تيم فکري به حال گرفتن بازيکن کرده است؟
بايد بازيکن بگيريم و قطعا باشگاه و کادرفني به اين مساله واقف هستند. با اين همه اگر هم نشود تا رسيدن پادواني و شيمبا که نيم فصل مي توانند به ما اضافه شوند همه تلاش مان را براي نتيجه گرفتن خواهيم کرد اما کارمان سخت است.
کار برادر پادواني که در تمرينات حضور داشت به کجا کشيد؟
با تيم تمرين مي کند حالا اينکه براي انتخاب شدن کار مي کند يا تفريحي و به واسطه برادرش در تمرينات حضور دارد را نمي دانم. با اين همه فوتباليست بدي نيست و بايد در ادامه کارش به کجا خواهد کشيد.
واکنش سپاهاني ها بعد از انتشار ليست رقم بازيکنان چطور بود؟
يک کاري انجام شده و فايده اي هم ندارد هرچه بگوييم اين کار مناسب نيست. هر بازيکني دوست دارم رقم قراردادش محرمانه بماند. مثلا من و شهاب گردان با هم هستيم اما مطمئنا همانطور که من دوست ندارم او چيزي در مورد قراردادم بداند او هم چنين خواسته اي دارد. در کل اين کار وجهه خوبي ندارد. کاري ندارم در ديگري رشته ها چه کار مي کنند و مثلا واليبال و بسکتبال قراردادهاي ميلياردي مي بنند اما اين را فکر کرده اند که فوتباليست در سرما و گرما بايد کار کند و اصلا يک پنجشنبه و جمعه ندارد. فقط مي گويند يک بازيکن يک ميليارد مي گيرد اما نمي گويند 200 ميليون آن را بايد ماليات بدهد و خدا برکت بدهد که اکثر آنها دست به خير هم هستند و اگر کل پول شان را بگيرند در نهايت همان 500 تا 600 ميليون را در طول فصل مي گيرند. اميدوارم يک مقدار فکر جامعه را نسبت به اين مساله تغيير دهند و يک طرف به اين موضوع نگاه نکنند.
بازي تيم ملي و برد ايران برابر هند را ديدي؟
متاسفانه تنها بخشي از مسابقه را ديدم و گلي که سردار آزمون زد چون تمرين داشتيم و نتوانستم همه بازي را ببينم.
نظرت درباره جوانگرايي صورت گرفته در تيم ملي چيست؟
در تيم ملي فقط طارمي و سردار آزمون جوان بودند و بقيه همان بازيکنان باتجربه قبلي بودند که به ميدان رفتند. جوانگرايي حرکت خوبي است و در کل کار مناسبي را کردند که مقابل ترکمنستان و هند از جوانان بهره بردند اما براي محک خوردن بهتر بايد در ميدان هاي جدي تر مثل بازي با ژاپن محک بخوردند تا در مسير جام جهاني بتوانيم از پتانسيل خوب آنها بهره ببريم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها