X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 شهریور 1394, 15:31
کد خبر: 11594
خبرنگار: HSH
نظرات: 1

به دلیل کمبود جا در ورزشگاه صفاییه از هواداران عذرخواهی می کنم

فرکی: به دنبال موفقیت در سه جام هستیم

فرکی: به دنبال موفقیت در سه جام هستیم فرکی: به دنبال موفقیت در سه جام هستیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سپاهان مقابل سفیر قزوین در جام حذفی اظهار داشت: امسال تمرکز ما به موفقیت در هر سه جامی است که حضور داریم. به احترام هواداران و پیشکسوتان به دنبال موفقیت در هر سه بخش کار هستیم. چند هفته است که لیگ را آغاز کردیم و شرایط خوبی در آن داریم و اکنون به جام حذفی رسیده ایم. امیدواریم در این بازی میزبان خوبی باشیم و جدا از نتیجه فوتبال خوبی را ارایه کنیم. برای تیم مقابل احترام زیادی قائل هستیم. این دیدار در حکم یک پیش بازی برای شروع بازی مجدد لیگ برای ما خواهد بود. این دیدار می تواند برای هر دو تیم دستاورد خوبی داشته باشد. به دلیل اینکه ذوب آهن در فولادشهر به میدان می رود در ورزشگاه صفاییه به میدان می رویم و به این دلیل بازی ما پخش مستقیم نخواهدشد. متاسفم به دلیل کوچکی ورزشگاه بیش از 1000 هوادار ما نمی توانند در این بازی حضور داشته باشند و این بابت از طرف خودم از هواداران عذرخواهی می کنم. از آنها می خواهم برای اینکه اذیت نشوند به ورزشگاه نیایند چون امکان حضور نخواهند داشت و متقابلا از آنها تقاضا می کنم در بازی بعدی ما که در لیگ برگزار می شود حمایت خود را از ما دریغ نکنند و به این ترتیب میزبان خوب و شایسته ای از تراکتورسازی داشته باشیم.
وی درباره وضعیت پادوانی،شیمبا و محرم نوید کیا گفت:امیدوارم که مشکل محرم نویدکیا و بازیکنان خارجی حل شود. ما منتظر آنها هستیم چون با حضور در سه جام کار سخت و فشرده ای را پیش رو داریم و به تمام نفرات مان نیاز خواهیم داشت. امیدوارم آنها زودتر به تیم ملحق شوند.
سرمربی تیم سپاهان درباره غایبان تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: یکی، دو مصدوم داریم. ضمن اینکه از وضعیت ملی پوشان مان هم بی خبر هستیم.
وی درباره آسیب دیدگی میلاد سرلک در تمرین سپاهان گفت:سرلک از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده است. البته کادر پزشکی به ما امیدواری داده است که بتوانیم او را تا فردا در اختیار بگیریم.
سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی درباره مکان برگزاری مسابقه عنوان کرد: ما تصمیم داشتیم در مجموعه فردوس بازی کنیم اما با این امر موافقت نشد و غیر از این ورزشگاه دیگری غیر از صفاییه در اختیار نبود. به ناچار آنجا دیدار خود را برگزار خواهیم کرد.
فرکی درباره وضعیت وحید نجفی،مهاجم این تیم و همچنین برادر پادووانی و احتمال حضورش در تیم سپاهان عنوان کرد: هر دو بازیکن را در بازی تدارکاتی استفاده کردیم. نجفی یک جوان خوبی است اما وضعیت برادر پادووانی که فوروارد است و در اکراین بازی کرده است هنوز معلوم نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها