X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 شهریور 1394, 15:41
کد خبر: 11595
خبرنگار: lark
نظرات: 4

دیدار با سپاهان اتفاق بزرگی برای تیم و بازیکنان ماست

مافی: به یکباره اعلام شد مقابل سپاهان میزبان نیستیم

مافی: به یکباره اعلام شد مقابل سپاهان میزبان نیستیم مافی: به یکباره اعلام شد مقابل سپاهان میزبان نیستیم
سرمربی تیم فوتبال سفیر آبیک قزوین گفت: طبق قرعه کشی ما باید در این بازی میزبان می شدیم اما مسوولان سازمان لیگ گفتند چون دو تیم برابر ما حاضر نشده اند سپاهان در این بازی میزبان خواهد بود.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، رحیم مافی در نشست خبری پیش از بازی از با سپاهان در چارچوب دیدارهای جام حذفی اظهار داشت: خوشحالم که در خدمت مردم اصفهان هستم. در برابر تیم بزرگی بازی می کنیم. تیم ما در رقابت های استانی حضور دارد و حتی اسپانسر نداریم. مسوولان استان قزوین به تازگی متوجه وجود ما و این مساله شدند که قرار است با سپاهان بازی کنیم و برای سفر به اصفهان کمک مالی مختصری انجام دادند.
وی ادامه داد: دیدار با سپاهان اتفاق بزرگی برای تیم و بازیکنان ماست. اگر امکانات خوبی داشته باشیم قطعا تیم هایی مثل ما می تواند در چنین رقابت هایی عرضه اندام کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با سیستم تدافعی بازی خواهند کرد اذعان داشت: سیستم تدافعی هم یک تاکتیک است. این احتمال وجود دارد که به آن روی بیاوریم اما نه به آن شکل که فقط دفاع کنیم. هدف ما رسیدن به قهرمانی در رقابت های استانی و کسب سهمیه لیگ 3 کشور است و پس از آن به دنبال رشد و ترقی بیشتر و رسیدن به مراحل بالاتر هستیم.
مافی خاطرنشان کرد: تیم ما در واقع شاهین نوین قزوین بود که بعد از انحلال سفیر آبیک قزوین را تاسیس کردیم و در جام حذفی در دو مرحله قبلی حریفان ما خلخال اردبیل و مقاومت انصراف دادند تا امروز ما برابر سپاهان قرار بگیریم. طبق قرعه کشی ما باید در این بازی میزبان می شدیم اما مسوولان سازمان لیگ گفتند چون دو تیم برابر ما حاضر نشده اند سپاهان در این بازی میزبان خواهد بود. اگر مسوولان سازمان لیگ طبق قرعه کشی پیش می رفتند و ما میزبان می شدیم ما می توانستیم اسپانسر خوبی بگیریم. اما قبول نکردند. حتی در آبیک بنرهای زیادی نصب شده بود درباره بازی که سپاهان در شهر کوچک ما انجام خواهد داد و مردم بسیار ذوق زده بودند اما به یکباره اعلام شد ما باید به اصفهان بیاییم و سپاهان میزبان خواهد بود.خیلی دوست داشتیم این بازی پخش زنده داشته باشد. برای بازیکنان ما انگیزه خوبی می شد. اما متاسفانه این اتفاق روی نداد و امیدوارم حداقل با تاخیر پخش تلویزیونی و اینترنتی داشته باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها