X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 شهریور 1394, 00:28
کد خبر: 11601
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

برای صعود به المپیک چیزی کم نداریم

فاضلی: می دانم که شرایط سپاهان خوب است

فاضلی: می دانم که شرایط سپاهان خوب است فاضلی: می دانم که شرایط سپاهان خوب است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، حسین فاضلی درمورد اردوی ده روزه هلند که آن را پشت سر گذاشتند گفت: خدا را شکر اردوی خوبی بود و با اینکه ده روز بود اصلا خسته کننده نبود از نظر هماهنگی به اهدافی که می خواستیم رسیدیم برای مسابقات غرب آسیا که آن را پیش رو داریم از نظر فنی و روحی آماده هستیم، بازی با تیم های اروپایی در این اردو ‌اعتماد به نفس بچه ها را بالا برد.
او در مورد سه پیروزی در سه بازی دوستانه ادامه داد: خدا را شکر هر سه بازی را با تفاضل گل های خوبی بردیم یک بازی در بلژیک انجام دادیم که اولین گل آن بازی را نیز من به ثمر رساندم.
این بازیکن در پاسخ به این سوال که به المپیک صعود خواهند کرد یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: ما هیچ چیز برای صعود به المپیک کم نداریم و همه بچه ها در یک سطح قرار دارند در این اردو نیز به نکات خوبی رسیدیم انشاالله آمادگی امان برای مسابقات اصلی بیشتر شود.
فاضلی در پایان درمورد شرایط سپاهان افزود: من ده روز در تمرینات حضور نداشتم ولی می دانم که شرایط سپاهان خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند فردا هم در رقابت های جام حذفی بازی داریم که پیش زمینه بازی با تراکتورسازی در روز سه شنبه است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها