X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1394, 08:26
کد خبر: 11680
خبرنگار: lark
نظرات: 2

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور از ساعت 17 روز جمعه با برگزاری شش دیدار همزمان آغاز شد. در اصفهان کاشی نیلو میزبان دبیری تبریز بود. مصاف دو تیم که هفت گل در پی داشت با شکست دیگری برای نماینده اصفهان همراه بود. برای کاشی نیلو مسعود فلاحی، لولاکی و حمید یوسفی گلزنی کردند اما این سه گل در مقابل چهار گلی که فرهاد فخیم ( 3 گل) و بابک اکبری برای دبیری به ثمر رساندند کافی نبود تا شاگردان رضا صادقی همچنان قعرنشین لیگ برتر باشد. از مهم ترین اتفاقات این دیدار اخراج محسن مومنی و بابک اکبری از دو تیم بود.
جمعه همچنین گیتی پسند در تهران میهمان میثاق بود که توانست حریف خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. تک گل تیم میزبان را فرهمند به ثمر رساند و گل‌های گیتی پسند را علی عابدین، مجتبی مریدی زاده، احمد اسماعیل پور و مهران عالیقدر وارد دروازه میثاق کردند. گیتی پسند با این پیروزی 17 امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.


20 ووشوکار از ایران برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی ارمنستان حضور دارند که از این تعداد، 18 نفر اصفهانی هستند و 14 نفر از این تعداد را نیز بانوان وشووکار موسسه‌ علی‌بن ابیطالب (ع) تشکیل می‌دهند. همه این ورزشکاران، مقام‌آوری در رده‌های سنی مختلف مسابقات قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارند. در این مسابقات که از روز جمعه 20 شهریورماه در ایروان آغاز می‌شود، تیم‌هایی از کشورهای گرجستان، آذربایجان، ارمنستان، فرانسه و آمریکا نیز حضور خواهند داشت.
یاسمن الماسی، ساناز آذر، یگانه تاجمیر ریاحی، زهرا مصطفوی، سارا نگین تاج، زهرا نبی، فائزه سلیمانی، شهرزاد اسحاقی، ملیکا حیدری، متینا مرادمند، نرگس جان نثاری، شادان مدرس، فاطمه نادری، مهگل امین پارسا 14 ووشوکار موسسه علی‌ابن ابیطالب (ع) هستند که به مربی‌گری سهیلا جلالی عازم این مسابقات خواهند شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها