X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 شهریور 1394, 15:06
کد خبر: 11709
خبرنگار: lark
نظرات: 7

بچه ها برای کسب پیروزی در برابر سپاهان هم قسم شده اند

ذوالفقاری: از اصفهان گز نمی خواهیم، سه امتیاز را می خواهیم

ذوالفقاری: از اصفهان گز نمی خواهیم، سه امتیاز را می خواهیم ذوالفقاری: از اصفهان گز نمی خواهیم، سه امتیاز را می خواهیم
سرپرست تیم تراکتورسازی گفت:بچه ها برای کسب پیروزی در برابر سپاهان هم قسم شده اند.
ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سپاهان برای ما بسیار سخت است. تیم سپاهان ساختارش بسیار خوب و قوی است و در صدر جدول قرار دارد.سپاهان از بازیکنان بسیار خوبی تشکیل شده و توانسته امسال بازیکنان مورد نیاز خود را نیز جذب کند و خرید بازیکنان تیم سپاهان کیلویی نبوده است و نیازسنجی شده است.
وی ادامه داد:ما نیز به خاطر اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم باید سه امتیاز لازم را کسب کنیم.بچه ها برای کسب پیروزی در برابر سپاهان هم قسم شده اند و امیدواریم با دست پر از اصفهان برگردیم.به قول دوستان از اصفهان گز نمی خواهیم و سه امتیاز را می خواهیم.
سرپرست تیم تراکتورسازی درباره مسائل حاشیه ای که این چند هفته اخیر برای تراکتورسازی پیش آمده است گفت: من بیشتر از مسائل حاشیه ای دوری می کنم ولی این مثبت اندیشی نبود که بعضی از رسانه ها برای من و حتی فوتبال ایران حاشیه سازی کنند. من نمی خواهم اسم کسی را بیاورم ولی هدف این افراد از این گونه کارهاضربه زدن به تراکتورسازی بود.
ذوالفقاری افزود:فصل گذشته تیم ذوب آهن با یحیی گل محمدی تا هفته دوازدهم نتایج جالبی نگرفته بود ولی کادر مدیریت از این سرمربی حمایت کرد و دیدید که در آخر فصل چه نتایج خوبی را کسب کرد و قهرمان جام حذفی نیز شد. ما باید در جام باشگاه های آسیا، جام حذفی و همین طور لیگ برتر فقط به فکر گرفتن نتیجه لازم باشیم. هدف ما در این فصل فقط قهرمانی در لیگ برتر است و امیدواریم دل هواداران را شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها