X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 شهریور 1394, 19:09
کد خبر: 11830
خبرنگار: lark
نظرات: 6

برای شکست راه آهن برنامه داریم

روشنایی: بالا برویم به سپاهان می خوریم

روشنایی: بالا برویم به سپاهان می خوریم روشنایی: بالا برویم به سپاهان می خوریم
سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط خاص جام حذفی ما فقط برای نتیجه گرفتن به تهران سفر می کنیم.
بهمن روشنایی در گفت وگو با کاپ، در خصوص آخرین شرایط استقلال خوزستان پیش از مصاف با راه آهن در چهارچوب مسابقات جام حذفی اظهار داشت: پس از کسب تساوی مقابل صبای قم تمرینات مان را براساس این بازی و اهمیت آن تدارک دیدیم. سرمربی تیم و همکارانش در کادر فنی در روزهای گذشته تمرینات منظمی برگزارکردند.
وی افزود: بازی در جام حذفی با دیدارهای لیگ برتر تفاوت دارد و شرایط آن به گونه ای است که ما فقط در تهران مقابل راه آهن نتیجه بگیریم. ما علاوه بر بازی با راه آهن نیم نگاهی هم به بازی سپاهان و کارای شیراز داریم چرا که در صورت پیروزی در این بازی باید در مرحله بعد به مصاف برنده آن مسابقه برویم.
سرپرست تیم استقلال خوزستان در این باره که برای بازی فردا محروم و یا مصدوم دارند، گفت: شکر خدا هیچ یک از بازیکنان ما در مصاف با صبا آسیب ندیدند و همه در اختیار تیم هستند محرومی هم نداریم و به تهران می آییم تا با دست پر به اهواز برگردیم.
روشنایی در این باره که تا چه اندازه مسابقات جام حذفی از سوی این تیم جدی گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ما به خوبی می دانیم که کسب سهمیه آسیایی از طریق مسابقات حذفی با برگزاری سه، چهار دیدار بسیار آسان تر از کار کردن در لیگ است به همین خاطر کادر فنی هم و غم خود را به کار بسته تا در دیدارهای جام حذفی بهترین نتایج را کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها