X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 شهریور 1394, 13:27
کد خبر: 11844
خبرنگار: niloofar
نظرات: 5

به گزارش پایگاه خبری سپاهان

بازدید نمایندگان AFC از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

بازدید نمایندگان AFC از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید نمایندگان AFC از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری سپاهان،با توجه به استقرار سیستم مجوز حرفه‌ای در فوتبال کشور و در راستای ممیزی سالانه باشگاه‌ها جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نفر از بازرسان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آسیا متشکل از ماهاجان واسدووان رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ایAFC و اونگ چونگ هنگ بازرس مالی و حسابرس ارشد AFC به ایران سفر کرده‌اند.
نمایندگان AFC در ایران شروع به ممیزی مدارک تمامی باشگاه های لیگ برتر در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کرده و در سفرشان به کشورمان تمامی مدارک ارسال شده از سوی باشگاه‌ها به خصوص صورت‌های مالی،بودجه پیشنهادی باشگاه‌ها ،اساسنامه و ماهیت حقوقی باشگاه ها را مورد ارزیابی و ممیزی قرار می‌دهند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با جمع آوری شواهد و مدارک مورد نیاز خود با حضور در چند باشگاه لیگ برتر نسبت به راستی آزمایی مدارک ارائه شده و مشاهده سوابق مالی و حقوقی باشگاه‌ها روند ممیزی خود را تکمیل می‌کنند.

در همین راستا این دو ناظر ای اف سی امروز با حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از امکانات،تجهیزات و سیتم های کاری باشگاه بازدید به عمل آوردند و مسائل مالی و استانداردهای باشگاه سپاهان را برای مطابقت با استانداردهای تعریف شده در ای اف سی مورد بررسی قرار دادند.
بازدید نمایندگان AFC از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان



نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها