X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1394, 17:10
کد خبر: 11996
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

1- هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های مردان کشور عصر پنجشنبه با انجام 6 دیدار همزمان برگزار شد. در اصفهان و در سالن شهید سجادی، سپاهان اصفهان میزبان هیأت هندبال تهران بود که این دیدار را با حساب 21 بر 24 به میهمان خود واگذار کرد. به این ترتیب سپاهان دومین شکست خانگی خود را هم تجربه کرد و با یک پیروزی و 3 شکست، 2 امتیازی باقی ماند.
2- یازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان که از روز پنجشنبه با انجام دو دیدار آغاز شده بود، شنبه 4 مهرماه پیگیری شد. ذوب‌آهن که در اصفهان و سالن ملت میزبان تیم شهيد چمران لارستان بود موفق شد حریف خود را با نتیجه 28 بر 18 شکست دهد و در صدر جدول رده‌بندی گروه دو قرار گیرد.
3- هفته دوم لیگ قهرمانان هندبال مردان اروپا شب گذشته پیگیری شد. در یکی از مسابقات گروه B، کریستین‌شتاد سوئد میهمان بارسلونا اسپانیا بود که با نتیجه 34 بر 32 شکست خورد. نیمه نخست این مسابقه هم با برتری نزدیک 17 بر 16 بارسلونا به پایان رسیده بود. ایمان جمالی لژیونر اصفهانی تیم کریستیان‌شتاد سوئد در این دیدار 7 گل برای تیمش به ثمر رساند و دومین گلزن برتر نماینده سوئد در مصاف با بارسلونا بود. بارسلونا در فصل گذشته این مسابقات به مقام قهرمانی رسید اما مون‌پلیه فرانسه دیگر تیم این گروه هم در مصاف با کلچه لهستان با نتیجه 30 بر 23 مغلوب شد تا دومین شکست خود در این مسابقات را تجربه کرده باشد. الله‌کرم استکی بازیکن اصفهانی مون‌پلیه در این مسابقه موفق به گلزنی نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها