X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 آذر 1394, 15:55
کد خبر: 13433
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

گزارش تصویری

استیماچ و سپاهانی ها هلال احمری شدند

استیماچ و سپاهانی ها هلال احمری شدند استیماچ و سپاهانی ها هلال احمری شدند
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از عضویت داوطلبانه سرمربی تیم فوتبال و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جمعیت هلال احمر به مناسبت روز داوطلب خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از شبکه صدای سپاهان علیرضا سلیمی با اشاره به محبوبیت چهره های ورزشی و الگو بودن این افراد به ویژه برای قشر جوان و ورزشکار جامعه در امور عام المنفعه و خیرخواهانه گفت : طی مراسمی در باشگاه سپاهان با حضور دکتر مومنی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، استیماچ سرمربی سپاهان و مهندس باقریان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عضویت داوطلبان جمعیت هلال احمر در آمدند .

در این برنامه که پیش از تمرین طلایی پوشان انجام شد، ابتدا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به نقش اصلی و اساسی جمعیت در پاسخگویی به حوادث ، خدمات عام المنفعه و خیرخواهانه و همچنین فعالیت های امدادی ، اظهار داشت : حضور افرادی همانند شما در هلال احمر می تواند بسیار مثمر ثمر باشد که خوشبختانه این ارتباط از دیرباز بین جمعیت هلال احمر استان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برقرار بوده است .

مومنی افزود : شما به عنوان الگو در جامعه با عضویت در جمعیت هلال احمر باعث جذب بیشتر داوطلبان و شرکت آنان در خدمات عام المنفعه خواهید بود.

همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با استقبال از عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر به همکاری این باشگاه با جمعیت هلال احمر استان اصفهان در جهت فعالیتهای عام المنفعه و انسان دوستانه اشاره کرد.

ایگوراستیماچ سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز در این دیدار ضمن خرسندی از عضویت در جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : من هم در کشور خود با جمعیت صلیب سرخ آشنایی دارم و از عضویت در این نهاد بین المللی و پوشیدن این لباس بسیار خرسندم و جهت همکاری با جمعیت هلال احمر استان اصفهان در صورت نیاز اعلام آمادگی میکنم .
سلیمی تصریح کرد :در ادامه اعضاء و بازیکنان این باشگاه ضمن تکمیل فرم عضویت و ملبس شدن به کاور هلال احمر به عضویت این جمعیت درآمدند .
استیماچ و سپاهانی ها هلال احمری شدند








نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها